Aangezien ik tegen een kleine bonus ben aangelopen op het werk wordt het weer eens tijd om weer wat geld te investeren in mijn pc. Ik gebruik hem vooral om thuis wat recreatief te gamen(DCS:World, X-plane, Cities Skylines en Football Manager).
In de toekomst zou ik graag wel richting een VR setup willen gaan voor mijn flightsims, maar ik heb nog niet gekeken wat voor budget ik daarvoor nodig ga hebben.
Nu wil ik graag Cities Skylines 2(met veel mods) goed kunnen draaien en het liefst de pc alvast voorbereiden op een eventuele upgrade naar VR voor DCS en X-plane.
Ik zoek
ik vermoed dat ik het beste mijn cpu en mobo kan upgraden. Ik zag in de specs van het mobo dat er eigenlijk geen nieuwere generatie cpu in kan
Wat is je budget?
750 euro ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In de toekomst zou ik graag wel richting een VR setup willen gaan voor mijn flightsims, maar ik heb nog niet gekeken wat voor budget ik daarvoor nodig ga hebben.
Nu wil ik graag Cities Skylines 2(met veel mods) goed kunnen draaien en het liefst de pc alvast voorbereiden op een eventuele upgrade naar VR voor DCS en X-plane.
Ik zoek
ik vermoed dat ik het beste mijn cpu en mobo kan upgraden. Ik zag in de specs van het mobo dat er eigenlijk geen nieuwere generatie cpu in kan
Wat is je budget?
750 euro ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Tray | € 139,54 | € 139,54 |
1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 66,90 | € 66,90 |
1 | Videokaarten | XFX Speedster QICK 319 AMD Radeon RX 6750 XT Ultra | € 403,- | € 403,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 Zwart | € 83,65 | € 83,65 |
4 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4S240FSD | € 58,42 | € 233,68 |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 58,- | € 58,- |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 139,- | € 139,- |
Totaal | € 1.123,77 |
[ Voor 11% gewijzigd door Kjeld90 op 27-09-2023 13:44 . Reden: Voeding en intern geheugen toegevoegd ]