Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op high fps 1080p met een monitor upgrade naar 1440p voor in de toekomst. Het liefst wil ik gewoon dat de fps zo hoog mogelijk is met high/ultra settings.
Games die ik speel en wil gaan spelen:
- Valorant
- CS Go
- COD MW2 (Binnenkort ook mw3 na de release)
- Payday 3
- Red dead redemption 2
Het zullen er uiteindelijk meer zijn maar dit is wat ik voor nu speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €3000 voor alleen de pc. 1440p monitor koop ik later.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had het volgende in gedachten qua specs:
- Ryzen 7 7800x3D
- RTX 4070ti
- 32GB DDR5-6000 CL30 AMD Expo kit van Corsair.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk. Ik heb wel veel gelezen over de boot tijden en ram instabiliteit door XMP/Expo. Ik zou graag willen weten welk moederbord het meest stabiel is binnen am5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zoveel mogelijk RGB. Kast en onderdelen in zwarte kleur. Mobo 24pins en gpu kabel rgb strimers.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen horen van anderen wat ik het beste kan nemen aan onderdelen. Ondanks dat dit globaal klinkt en ieder een eigen persoonlijk voorkeur kan hebben, wil ik toch elk idee/advies wel aanhoren. Waar ik me het meest druk om maak is de moederbord. Omdat ik toch veel forums tegen kom met problemen binnen am5. Ik ben al 2 weken bezig om een samenstelling te maken, maar door keuzestress kom ik er niet uit.
Gamen op high fps 1080p met een monitor upgrade naar 1440p voor in de toekomst. Het liefst wil ik gewoon dat de fps zo hoog mogelijk is met high/ultra settings.
Games die ik speel en wil gaan spelen:
- Valorant
- CS Go
- COD MW2 (Binnenkort ook mw3 na de release)
- Payday 3
- Red dead redemption 2
Het zullen er uiteindelijk meer zijn maar dit is wat ik voor nu speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is €3000 voor alleen de pc. 1440p monitor koop ik later.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had het volgende in gedachten qua specs:
- Ryzen 7 7800x3D
- RTX 4070ti
- 32GB DDR5-6000 CL30 AMD Expo kit van Corsair.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een merk. Ik heb wel veel gelezen over de boot tijden en ram instabiliteit door XMP/Expo. Ik zou graag willen weten welk moederbord het meest stabiel is binnen am5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zoveel mogelijk RGB. Kast en onderdelen in zwarte kleur. Mobo 24pins en gpu kabel rgb strimers.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen horen van anderen wat ik het beste kan nemen aan onderdelen. Ondanks dat dit globaal klinkt en ieder een eigen persoonlijk voorkeur kan hebben, wil ik toch elk idee/advies wel aanhoren. Waar ik me het meest druk om maak is de moederbord. Omdat ik toch veel forums tegen kom met problemen binnen am5. Ik ben al 2 weken bezig om een samenstelling te maken, maar door keuzestress kom ik er niet uit.