I intend to live forever. So far, so good.
Vraag
Beste antwoord (via IkWilbert op 27-09-2023 09:37)
IkWilbert schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:11:
Ik heb online gezocht maar kan niet echt een sluitend antwoord vinden.
Pak even de specificaties van de specifieke deurbel erbij en je ziet het gelijk?IkWilbert schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:28:
[...]
Ik zat te denken aan een eufy Video deurbel
Bijvoorbeeld de Eufy 2K deurbel:
Jij hebt 8VAC en maar 8VA (8V * 1A) dus dat gaat totaal niet werken.Does the video doorbell require existing doorbell wiring?
Yes, the video doorbell draws power from existing doorbell wiring. The voltage requirement is 16-24VAC and the output power is 30VA or above,
Nou is een deurbeltrafo vervangen een klusje van 2 minuten, dus gewoon een geschikte trafo bestellen voor de deurbel die je wilt gebruiken.
Dat lijkt me iets te kort door de bocht; naast de spanning is het vermogen natuurlijk ook belangrijk.JaVaWa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:27:
Controleer de vereisten van de deurbel die je zoekt. Als die op 8V wisselspanning (AC) werkt, dan voldoet je beltrafo.
[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 27-09-2023 09:27 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Alle reacties
Ligt aan de bel. Ik heb dat ding van de Action en die werkt gewoon op 8v AC en zit dus aan mijn deurbel trafo.
Ik zat te denken aan een eufy Video deurbel of Nest deurbel.chaoscontrol schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:18:
Ligt aan de bel. Ik heb dat ding van de Action en die werkt gewoon op 8v AC en zit dus aan mijn deurbel trafo.
Is die camera van de Action wat?
I intend to live forever. So far, so good.
Controleer de vereisten van de deurbel die je zoekt. Als die op 8V wisselspanning (AC) werkt, dan voldoet je beltrafo.
De Ring doet dat in ieder geval wel, dus grote kans dat Eufy en/of Nest dat ook doen (omdat de trafo’s redelijk standaard zijn.)
Niet iedere Ring doet het op 8V, dus kans dat andere dat ook niet doen. Zou gewoon ff de specs lezen als je het zeker wil weten.
IkWilbert schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:11:
Ik heb online gezocht maar kan niet echt een sluitend antwoord vinden.
Pak even de specificaties van de specifieke deurbel erbij en je ziet het gelijk?IkWilbert schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:28:
[...]
Ik zat te denken aan een eufy Video deurbel
Bijvoorbeeld de Eufy 2K deurbel:
Jij hebt 8VAC en maar 8VA (8V * 1A) dus dat gaat totaal niet werken.Does the video doorbell require existing doorbell wiring?
Yes, the video doorbell draws power from existing doorbell wiring. The voltage requirement is 16-24VAC and the output power is 30VA or above,
Nou is een deurbeltrafo vervangen een klusje van 2 minuten, dus gewoon een geschikte trafo bestellen voor de deurbel die je wilt gebruiken.
Dat lijkt me iets te kort door de bocht; naast de spanning is het vermogen natuurlijk ook belangrijk.JaVaWa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:27:
[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 27-09-2023 09:27 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dat klopt, maar dat gaan dan ook vooral om Rings die niet op beltrafo’s werken. Uiteraard moet je dat wel bevestigenJME schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:33:
Niet iedere Ring doet het op 8V, dus kans dat andere dat ook niet doen. Zou gewoon ff de specs lezen als je het zeker wil weten.
Ik had niet verwacht dat deurbellen zoveel vermogen trekken, mede gezien de vele modellen die op batterijen kunnen werken. Blijkbaar toch wel?Gizz schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:28:
Dat lijkt me iets te kort door de bocht; naast de spanning is het vermogen natuurlijk ook belangrijk.
Pagina: 1