Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mechanische retour temperatuur regeling vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:

• omweersbui
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:36
Hallo,

Ik heb een vraag. Voor mijn badkamer ben ik op zoek naar een mechanische retour temperatuur regeling van de laag temperatuur vloerverwarming van mijn badkamer?
Bestaat zoiets? google had me nog niet geholpen.

De vloerverarming in mijn badkamer loopt nu een beetje mee met de rest. Maar dat werkt niet heel lekker. Nu kan ik wel een electrische regeling maken. Maar iets simpels heeft de voorkeur.

Alvast bedankt voor het meedenken.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
omschrijf eens wat beter wat het moet doen als je wilt. Ik weet veel van cv-systemen maar snap je post niet. Wat is de situatie nu en wat moest het kunnen als het af is?

• omweersbui
Ik wil een losse zone regeling voor de vloerverwarming van mijn badkamer.
Ik heb alleen open verdelers. De weerstand van de vloerverwarming in mijn woonkamer is veel hoger dan de weerstand van mijn badkamer. Dus ik moet de flow van mijn badkamer heel erg knijpen. Daardoor wordt de badkamer alleen warm als het koud is buiten omdat dan de vloerverwarmnig in de woonkamer goed door warmt.
Door nu een losse zonne regeling te maken wordt de vloerverwarming in mijn badkamer eerder warm. Nu kan dat heel makkelijk electrisch maar is daar ook een mechanische oplossing hiervoor?
Dus die gaat knijpen als het retour water warmer is dan bv 18 graden.

• omweersbui
gevonden het antwoord is RTL-ventiel