Toon posts:

residential gateway device ???

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik starte net mn computer op en kreeg een melding
van PnP dat er een residential gateway device was gevonden ??? Vreemd ik heb toch echt niets aan mn hardware gewijzigd.
Kreeg de melding toen winME geheel was opgestart
rechtsonder in de taak balk (stond een vreemd icoontje)
toen ik er op dubbelklikte vroeg tie of ik een snelkoppeling op mn bureaublad naar deze device wou zetten.

Toen ik dat bevestigde (was toch nieuwsgierig)Kon ik niets met deze snelkoppeling .
Maar na tien minuten kwam hij met dezelfde vraag.En nu zit ik met twee van die snelkoppeling waar ik niets mee kan en toch niet helemaal vertrouw.
Kent iemand dit.

Alvast bedankt
Js

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ??

Verwijderd

Topicstarter
Heb het niet meer gehad maar wil toch graag weten wat het was .
Niemand ??

Verwijderd

Ik kreeg zojuist dezelfde melding, en mijn network connections dir bevat nu ook een residential gateway device icoontje. Wat is dit en wat doet het en waarom heb ik dit?

Lijkt me iets wat met @home te maken heeft, en werd volgens mij door windows update geinstalleerd.

Verwijderd

[dubbel]

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 21:21
ik kreeg het nu ook, ik weet ook echt niet wat het is. Het heeft niks met @home te maken wat ik heb Chello.

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

Ik heb dit nu ook ineens, je kan er niks mee en het ook niet verwijderen. Elke keer als ik ME opstart dan installeert dit apparaat zich. WTF is this????

Verwijderd

Weet iemand al wtf dit is? Ik heb het nl ook zomaar ineens... Maar het vreemde is, dattie er niet altijd opstaat, soms start ik gewoon op, en krijg ik die melding niet vreemd :?
Pagina: 1