Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Word een eerste eigen PC voor mijn zoon, hij begint vanuit school wat huiswerk te krijgen welke die online moet uitvoeren, daarnaast een beetje gamen, dit zal op een 60Hz scherm 1080P scherm zijn.
Games welke die wilt spelen zijn Minecraft, Fortnite, Wobly life en meer van dat soort spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assembleren doe ik zelf met hem, zat met een max te denken rond de 550 euro als eerste PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een beeldscherm, toestenbord, muis, headset en een 1TB Samsung 870 qvo SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang alles maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi, wij hebben geen Ethernet door het huis wat WiFi dus een vereiste maakt zodat hij online zijn huiswerk kan maken.
Ga je overklokken?
Zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Een check op onderstaande componenten, heb al erg lang geen computers meer gebouwd en ben niet op de hoogte van de huidige componenten, ik denk dat dit allemaal wel gaat met elkaar.
Eventuele aanpasingen naar iets beters binnen het budget word natuurlijk gewaardeerd.
Lijstje
Word een eerste eigen PC voor mijn zoon, hij begint vanuit school wat huiswerk te krijgen welke die online moet uitvoeren, daarnaast een beetje gamen, dit zal op een 60Hz scherm 1080P scherm zijn.
Games welke die wilt spelen zijn Minecraft, Fortnite, Wobly life en meer van dat soort spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assembleren doe ik zelf met hem, zat met een max te denken rond de 550 euro als eerste PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
We hebben al een beeldscherm, toestenbord, muis, headset en een 1TB Samsung 870 qvo SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang alles maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi, wij hebben geen Ethernet door het huis wat WiFi dus een vereiste maakt zodat hij online zijn huiswerk kan maken.
Ga je overklokken?
Zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Een check op onderstaande componenten, heb al erg lang geen computers meer gebouwd en ben niet op de hoogte van de huidige componenten, ik denk dat dit allemaal wel gaat met elkaar.
Eventuele aanpasingen naar iets beters binnen het budget word natuurlijk gewaardeerd.
Lijstje
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 4500 Boxed | € 73,72 | € 73,72 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming A520M-PLUS WIFI | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 Challenger D 8GB | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Behuizingen | DeepCool CC360 ARGB Zwart | € 54,09 | € 54,09 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 32,98 | € 32,98 |
| 1 | Voedingen | Seasonic G12 GC-550 | € 65,99 | € 65,99 |
| Totaal | € 521,78 | |||
:strip_exif()/f/image/i2s0579cMBgrxxxY9SNs8Xv8.jpg?f=fotoalbum_large)