Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 21:25
Mijn vraag

Momenteel wordt ons huis verbouwd en dit leek mij een mooi moment om te zorgen dat mijn Google doorbell (battery) bekabeld aangesloten wordt, zodat ik deze niet meer hoef op te laden.

Ik heb een adapter gekocht en aangesloten. De deurbel geeft aan dat deze aangesloten is maar toch loopt de batterij langzaam leeg. Ik heb weinig verstand van stroom maar volgens mij voldoet de adapter aan de benodigde specificaties. Toch kom ik op internet veel mensen tegen die hetzelfde probleem hebben maar het wordt mij niet duidelijk welke adapter wel werkt.

Het gaat om een adapter in het stopcontact, ik heb geen beltrafo in de meterkast.

Adapter die ik heb geprobeerd:

AC-AC ADAPTER
MODEL: GLS-10
INPUT: AC230V ~50HZ
OUTPUT: AC18V 500MA

Specificaties van de deurbel:

Spanning: 8-24V AC
Stroom: 10VA
Frequentie: 50-60 Hz

Kan iemand mij verder helpen met welke adapter ik moet aanschaffen om dit te laten werken? Mijn dank zou groot zijn! _/-\o_

Beste antwoord (via flowiej op 26-09-2023 14:22)

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 18:43
Ik denk dat je adapter net wat te licht is als ik deze specs mag geloven. 18V x 0,5A = 9W en je hebt 10W/VA nodig. Maar dat hangt ook af van de marge waar mee gerekend is door de fabrikant.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 18:43
Ik denk dat je adapter net wat te licht is als ik deze specs mag geloven. 18V x 0,5A = 9W en je hebt 10W/VA nodig. Maar dat hangt ook af van de marge waar mee gerekend is door de fabrikant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 21:25
Dank voor je snelle reactie.