NH, vrijstaand, 182 m2, 600 m3 incl verw garage, 1 Quatt met T6, alles OT, optimalisatie in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.
Vraag
Alle reacties
Beheerde update... dus dit klinkt als een Mac die in een MDM omgeving zit en waarbij je baas (de IT afdeling) iets probeert te pushen.
A wise man's life is based around fuck you
Nee, gewoon privé. Thuis en stand-alone.Archer_VC10 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:35:
Beheerde update... dus dit klinkt als een Mac die in een MDM omgeving zit en waarbij je baas (de IT afdeling) iets probeert te pushen.
NH, vrijstaand, 182 m2, 600 m3 incl verw garage, 1 Quatt met T6, alles OT, optimalisatie in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.
Archer_VC10 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:35:
Bedankt! Ik heb de procedure gevolgd die daar stond en voorlopig heb ik de melding niet meer gehad. Ik kreeg die meestal binnen een minuut nadat de Mac weer was gestart. Opgelost dus!