Ik heb een Optoma ML1050ST+ gekocht. Mijn vrouw gebruikt die als ZZP trainer al jaren met veel plezier. Ze heeft een Optoma WUSB wifi dongle die ze nooit gebruikt, dus ik dacht pik in! Nu is het zo dat als ik de dongle in mijn beamertje prik en ik probeer te connecten, dat het device vraagt om een wifi wachtwoord. Geen idee, ook niet op de laptop of telefoon van mijn echtgenote terug te vinden.
Ik heb overal gezocht naar een manier om het wachtwoord te kunnen resetten, maar helaas zonder resultaat. Ook de klantenservice van Optoma gaf aan niet te weten hoe dit moet, en verwees mij terug naar de dealer waar de dongle is aangeschaft!!!
Ik heb de tekst op de dongle gegoogeld PANWL7200V2 en kwam er zo achter dat het een Realtek device is, maar verder niets wat mijn probleem kon oplossen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb overal gezocht naar een manier om het wachtwoord te kunnen resetten, maar helaas zonder resultaat. Ook de klantenservice van Optoma gaf aan niet te weten hoe dit moet, en verwees mij terug naar de dealer waar de dongle is aangeschaft!!!
Ik heb de tekst op de dongle gegoogeld PANWL7200V2 en kwam er zo achter dat het een Realtek device is, maar verder niets wat mijn probleem kon oplossen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
:strip_exif()/f/image/Z5lJazO7MwkySAZAtAtBIL3j.jpg?f=fotoalbum_large)