Beste tweakers, vorig jaar heb ik een zonnescherm laten installeren (5x3), maar deze is onlangs los van de muur gekomen en heeft een stuk muur meegenomen.
Nu probeer ik er achter te komen hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe dit te repareren, de buren hebben al jaren een scherm hangen zonder problemen dus ik denk dat de installatie wellicht onvoldoende is geweest, het bedrijf legt de fout bij en zegt dat het scherm waarschijnlijk bij storm of harde wind uit is geweest, dit is absoluut niet het geval.
Nu probeer ik wat gegevens te verzamelen om te zien bij wie de verantwoordelijkheid ligt en ik vroeg me af of iemand hier nav deze foto's wat inzichten kan geven of dit wel of niet correct is uitgevoerd.
Naast het gat vertonen de stenen waarin geschroefd is ook scheuren.
Bvd.
:strip_exif()/f/image/cu2hiAfiwmKhv7sLICMukqOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCZnt1uEQ30vLHsJWqkMNWYz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l9aJpi7ZpU3Q6zk86F9bL6oF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7ruBt5rV5oiqm0ahBe7iuWo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XM4HP9KPZjYGW5n497tkQYOS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HaCSJ9o1lHHQnSeEl09hRKVI.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu probeer ik er achter te komen hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe dit te repareren, de buren hebben al jaren een scherm hangen zonder problemen dus ik denk dat de installatie wellicht onvoldoende is geweest, het bedrijf legt de fout bij en zegt dat het scherm waarschijnlijk bij storm of harde wind uit is geweest, dit is absoluut niet het geval.
Nu probeer ik wat gegevens te verzamelen om te zien bij wie de verantwoordelijkheid ligt en ik vroeg me af of iemand hier nav deze foto's wat inzichten kan geven of dit wel of niet correct is uitgevoerd.
Naast het gat vertonen de stenen waarin geschroefd is ook scheuren.
Bvd.
:strip_exif()/f/image/cu2hiAfiwmKhv7sLICMukqOY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCZnt1uEQ30vLHsJWqkMNWYz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l9aJpi7ZpU3Q6zk86F9bL6oF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7ruBt5rV5oiqm0ahBe7iuWo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XM4HP9KPZjYGW5n497tkQYOS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HaCSJ9o1lHHQnSeEl09hRKVI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jS6KM4277qLPY0uAfihRcIOo.jpg?f=fotoalbum_large)