De Homey Pro word verkocht (optioneel) met een USB-C netwerk kabel. Aangezien ik net het apparaat heb gekocht vroeg ik mij af of het gebruik van de homey via WIFI afdoende is of dat het beter is hem wel bedraad te gebruiken. Zijn hier mensen die dit al hebben getest?
Vraag
Alle reacties
Als je de Homey al in huis hebt merk je het toch zelf als je via wifi problemen hebt? 
De hoeveelheid data die tussen de Homey en clients zoals je telefoon wordt uitgewisseld is echt een peulenschil voor een normaal wifi netwerk.
Als je de Homey neerzet op een plek met nauwelijks bereik, dan kan bedraad handig zijn. Maar waarom zou je 'm op zo'n onhandige plek neerzetten, want dat is ook onhandig voor alle ingebouwde radiomodules zoals zigbee en 433Mhz.
De hoeveelheid data die tussen de Homey en clients zoals je telefoon wordt uitgewisseld is echt een peulenschil voor een normaal wifi netwerk.
Als je de Homey neerzet op een plek met nauwelijks bereik, dan kan bedraad handig zijn. Maar waarom zou je 'm op zo'n onhandige plek neerzetten, want dat is ook onhandig voor alle ingebouwde radiomodules zoals zigbee en 433Mhz.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX