Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-12-2024
Hoi tweakers,

Ik moest dit weekend een telefoon hebben dus Samsung a54 128gb 8gb ram gekocht bij een blauwe gigant om de hoek voor 399,- (nieuw)

Nu zie ik dezelfde telefoon via een website die ik niet kende precies zelfde specs maar met 128gb 6gb, 339,- euro (nieuw).

60 euro is best veel verschil, alleen geen idee of 6gb of 8gb ram in de praktijk veel uitmaakt? (daarnaast kan die site grijze import zijn)

Mvg, Hans

[ Voor 5% gewijzigd door HansAnderson op 25-09-2023 20:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:22
Ok, dus de winkel om de hoek heeft jou gered met een nieuwe telefoon, en nu zie je ergens een goedkopere, dus wil je die redder opzadelen met de retourkosten, want door jou gebruikt toestel, omdat je zelf twijfelt of je het geheugen wel nodig hebt. Is je doel soms om die winkel kwijt te raken dat er volgende keer geen redder meer om de hoek zit?

Specwise, op de Samsung NL website staat de 8 Gb versie: https://www.samsung.com/n...6gb-sm-a546blgdeub/#specs
Dus de 6 Gb zal grijze import zijn, anders had die wel op de officiële Smasung NL website gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik snap je punt over opzadelen met kosten. Maar het is een gigant. Niet een klein familiebedrijfje die ik op kosten jaag. En het wordt niet via post geroutourneerd, maar als 2e kans verkocht in de winkel zelf met alsnog forse winstmarge

(Ik heb de winkel gebeld of ze aan laagste prijsgarantie doen, dat doen ze niet, dus moet dan helaas retourneren met zo'n aanzienlijk prijsverschil iets wat ik ook niet graag doe
(als het 20 euro verschil was had ik hem gehouden, maar 60 euro op 400 is teveel geld voor me persoonlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door HansAnderson op 26-09-2023 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-05 19:49
8GB ram is wel handig als je regelmatig veel apps open hebt staan, of ze niet sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De 6GB variant wordt niet verkocht in Nederland en staat daarom ook niet op Tweakers, dus het is zeker (grijze) import. Op bijvoorbeeld de Italiaanse amazon staat ook de 8GB variant voor zo'n 350 euro te koop: https://www.amazon.it/Sam...ck-Branding/dp/B0BYMPCWHN

[ Voor 55% gewijzigd door RepareerDroid op 29-09-2023 13:56 ]