Ik heb een advertentie geplaatst, verkoop dmv een veiling. Ik heb een notificatie gehad dat er een bod zou zijn gedaan maar ik zie dit nergens terug. Wordt dit pas zichtbaar als de veiling is afgelopen?
Geen idee, ik heb nooit iets gezien, ook niet vlak na dat ik de melding van het bod kreeg.
Biedingen worden hier nog wel eens vaak verwijderd door de gene die een bod uit brengt alsof een bod ook een bericht is, naar mijn idee denken sommigen dat een bod bindend is of ze horen niet direct wat en verwijderen daarom hun bod weer.
Je kan een bod plaatsen en weer intrekken, veiling is van beide kanten niet bindend.
Je mag je ten aller tijden bedenken overeenkomst is pas bij het accepteren van een bod per eigen geschreven bericht dat je een bod accepteert.
Hecht geen waarde aan biedingen hier alsof het catawiki of Ebay is.
Als je veel biedingen verwacht is veiling misschien handig zo niet vraag om een bod per bericht, let wel op beantwoord wel een bericht binnen 72 uur anders kun je een beoordeling krijgen tot betrekking van communicatie dat je niet reageert, klinkt allemaal enger dan het is.
Je kan een bod plaatsen en weer intrekken, veiling is van beide kanten niet bindend.
Je mag je ten aller tijden bedenken overeenkomst is pas bij het accepteren van een bod per eigen geschreven bericht dat je een bod accepteert.
Hecht geen waarde aan biedingen hier alsof het catawiki of Ebay is.
Als je veel biedingen verwacht is veiling misschien handig zo niet vraag om een bod per bericht, let wel op beantwoord wel een bericht binnen 72 uur anders kun je een beoordeling krijgen tot betrekking van communicatie dat je niet reageert, klinkt allemaal enger dan het is.
[ Voor 51% gewijzigd door 42dpi op 25-09-2023 20:30 ]
Si vis pacem, para bellum