Mijn zoon van 11 jaar is gek op video's editten voor Youtube. De edits maakt hij met de app Capcut. Nu heeft hij op Discord ontdekt dat je met Adobe After Effects veel gave effecten kan toevoegen aan video's. Dat wil hij ook. En dat effecten beschikbaar zijn op Discord.
Echter verschijnt bij het toepassen van een effect in After Effects (via menu "Animation" > "Apply Animation Present" > bladeren naar het desbetreffende .ffx bestand) de volgende melding:
:fill(white):strip_exif()/f/image/e9nxLybhkoRkqHTNQFUCAibv.png?f=user_large)
Ook als ik andere .ffx bestanden probeer verschijnen vergelijkbare meldingen.
Er ontbreken dus blijkbaar effect references. Hoe kom je aan die desbetreffende effecten daar aan? Ik kan deze niet vinden in deze map: C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects 2023\Support Files\Plug-ins\Effects. Ik kan dus de references ook niet leggen. En dus het effect niet gebruiken.
Iemand hier met meer After Effect kennis die misschien de oplossing weet? Zou geweldig zijn.
Echter verschijnt bij het toepassen van een effect in After Effects (via menu "Animation" > "Apply Animation Present" > bladeren naar het desbetreffende .ffx bestand) de volgende melding:
:fill(white):strip_exif()/f/image/e9nxLybhkoRkqHTNQFUCAibv.png?f=user_large)
Ook als ik andere .ffx bestanden probeer verschijnen vergelijkbare meldingen.
Er ontbreken dus blijkbaar effect references. Hoe kom je aan die desbetreffende effecten daar aan? Ik kan deze niet vinden in deze map: C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects 2023\Support Files\Plug-ins\Effects. Ik kan dus de references ook niet leggen. En dus het effect niet gebruiken.
Iemand hier met meer After Effect kennis die misschien de oplossing weet? Zou geweldig zijn.