Marmitek Gigavideo VS Trust Wireless Video viewer

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Wil zo'n draadloze tvzender, nu zie ik bij een winkel 2 verschillende apparaten van Trust, de Wireless Video & DVD Viewer, (een ouwe en een nieuwe de ouwe in de aanbieding) en Marmitek. De marmitek zender geen antennesignaal door, de trust wel en die oude trust is een stuk goedkoper heeft dezelde specificaties maar heeft geen support voor afstandsbediening, welke kan ik het beste kiezen, ervaringen please

• arjandijk162
Kan niemand me helpen, hoe zijn de ervaringen met de Trust zender bijvoorbeeld en kan deze alle kanalen van de coax doorgeven?

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
ik heb dus de trust en ben er tevreden over, maar heb nooit eerder de marmitek kwaliteit mogen aanschouwen

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• arjandijk162
heb ik nog een paar vragen

hoeveel kanalen geeft de trust door via de coax aansluiting?

Zie je duidelijk verschil tussen composite en zo'n trust ding, en heb jij degene met of zonder afstandbediening support?

• arjandijk162
Nog iemand die dit ding kent?

• arjandijk162
kan niemand me ff helpen

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb een marmitek en ben er zeer tevreden over !!
ik ken iemand die het slim aan wou pakken en een trust kocht ( echte nederlander he "GOEDKOPER" !! )
dat trust spul is echt rotzooi, je krijgt bijna geen kabels bij !
je moet maar zien hoe je het ding aan de praat krijgt
bij die marmitek zit echt alles bij, veel kabels en een goede handleiding

marmitek rulez ;)

Verwijderd

op zich moet ket niet uitmaken omdat de marmitek en de trust ( en alle andere merken ) gebruik maken van de zelfde techniek van een en dezelfde fabrikant (x10.com) het enige verschil kan zijn dat de kabels en stekkers van een lagere kwaliteit zijn en dus voor storing zorgen.

ik heb overigens een marmitek en ik ben tevreden alhoewel een rechtstreekse kabel beter beeld geeft

Verwijderd

Trust is wel goedkoop. Maar ik vertrouw hun producten niet. Kwaliteit is het zeker niet.

Heb thuis een marmitek setje. Werkt perfect. Goede kwaliteit.
Er is ook een marmitek setje dat wel coax doorstuurt.

• arjandijk162
Heb eerst de trust gehad, ging al snel stuk. Heb m geruild voor de marmitek gigivideo 50. Heb ik later verzegeld en wel weer verkocht omdat ik m nooit gebruikte. Laatst een gigavideo 30 gekocht, een keer geprobeerd van pc naar tv, beeld viel een beetje tegen, verdere testwerkzaamheden moeten nog plaatsvinden

Verwijderd

De zenders kunnen redelijke kwaliteit geven, en halen het gewoon niet bij het beeld van een High Quality kabel.

Al neem je een kabel van 20 meter High Quality met alles erop er aan ben je goedkoper uit en heb je beter beeld.

De zenders(verchillen natuurlijk ook in kwaliteit)zijn gemakkelijk en handig mits ze het doen.
Pagina: 1