Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral 1440p gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500-2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randappartuur heb ik al. Dus alleen de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD of Nvidea maakt mij echt niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik gebruik een dockingstation van dell waarop al mijn schermen, ethernet, DAC,... zijn aangesloten. Dit werkt perfect in combinatie met mijn werklaptop waar ik via een TB4 kabel de laptop op aansluit. Deze setup heb ik op 2 locaties. (buitenverblijf en hoofdverblijfplaats) (werkgever heeft zonder het te weten 2 werkplekken gesponserd
). Ik zou dus graag een makkelijk verplaatsbaar systeem hebben om af en toe tussen de 2 plekken te verplaatsen. Ik weet dat ik een laptop kan gebruiken, maar die zou ook gewoon tussen deze 2 locaties verplaatst worden dus lijkt mij niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn belangrijkste vraag is dus kan ik een itx-systeem maken waarmee ik met 1 usb-c kabel (+ de voedingskabel) mijn pc kan aansluiten op mijn docks. Dit om de kabelmess tot een minimum te beperken. Ik moet dus ook makkelijk mijn systeem kunnen verplaatsen. Natuurlijk moet de output van mijn GPU ook over deze usb-c kabel lopen. Heb liggen zoeken, maar kon niet direct een duidelijk antwoord vinden. Als dit niet lukt met een itx bordje, wil ik gerust een beetje groter gaan. De koeler heb je ook in een AMD versie denk ik.
Voorlopige build:
Vooral 1440p gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500-2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randappartuur heb ik al. Dus alleen de desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD of Nvidea maakt mij echt niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik gebruik een dockingstation van dell waarop al mijn schermen, ethernet, DAC,... zijn aangesloten. Dit werkt perfect in combinatie met mijn werklaptop waar ik via een TB4 kabel de laptop op aansluit. Deze setup heb ik op 2 locaties. (buitenverblijf en hoofdverblijfplaats) (werkgever heeft zonder het te weten 2 werkplekken gesponserd
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn belangrijkste vraag is dus kan ik een itx-systeem maken waarmee ik met 1 usb-c kabel (+ de voedingskabel) mijn pc kan aansluiten op mijn docks. Dit om de kabelmess tot een minimum te beperken. Ik moet dus ook makkelijk mijn systeem kunnen verplaatsen. Natuurlijk moet de output van mijn GPU ook over deze usb-c kabel lopen. Heb liggen zoeken, maar kon niet direct een duidelijk antwoord vinden. Als dit niet lukt met een itx bordje, wil ik gerust een beetje groter gaan. De koeler heb je ook in een AMD versie denk ik.
Voorlopige build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B650I EDGE WIFI | € 249,01 | € 249,01 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Behuizingen | Silverstone Milo ML08 (met handle) | € 109,71 | € 109,71 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i-17xx | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2E6000C36 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Silverstone SX700-PT | € 198,12 | € 198,12 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 96,99 | € 96,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.657,53 | ||