3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
anders zou ik het niet weten,sorry..
| I've got permission to color outside the lines |
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
fans genoeg
Alle proemn in n drek
bij ons bij de mac heb je zo'n leuk ding waar die producten in liggen te rotten als ze klaar zijn, en daar zitten 2 hele mooie 12mm fans onder
Dat zijn toch van die kleine kleine kleine fans he ?Op woensdag 05 september 2001 00:10 schreef InterCC het volgende:
Wat dacht je van oude voedingen?!
DO'OH... verkeerd opgemeten
HEHE
Powered by ProBNC
Ja, en waar haal je die dan vandaan...Op woensdag 05 september 2001 00:10 schreef InterCC het volgende:
Wat dacht je van oude voedingen?!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Zeker voor de mini-hamburgers, die 1,2 cm groot zijnOp woensdag 05 september 2001 00:11 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, van je werk
bij ons bij de mac heb je zo'n leuk ding waar die producten in liggen te rotten als ze klaar zijn, en daar zitten 2 hele mooie 12mm fans onder
sorry kon het niet laten
[..]
Dat zijn toch van die kleine kleine kleine fans he ?
Nee
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Die heb ik meegenomen naar huis, en volgende dag opnieuw weggevoerd.
Nu zit ik met 2 panaflo's en een merkloze die het btw ook heel goed doet
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Zeker voor de mini-hamburgers, die 1,2 cm groot zijn
lol, mjah, mac donalds is niet te eten en je krijg veel te weinig voor et geld
Verwijderd
Ecodan warmtepomp
Voor niets gaat de zon opOp woensdag 05 september 2001 00:20 schreef JT het volgende:
Das dus niet gratisNee, bedankt voor de tip.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En voor niets kan je fans krijgenOp woensdag 05 september 2001 00:22 schreef Exirion het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op
Ecodan warmtepomp
Op universiteiten gooien ze regelmatig oude systemen weg, en daar kun je dan meestal wel wat fans uit plukken. Ik heb een keer wat fans uit defecte Sun systemen geschroefd, en die waren primaOp woensdag 05 september 2001 00:23 schreef JT het volgende:
En voor niets kan je fans krijgen. Daarom wil ik weten waar.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Thanx mensen, en truste.
Ecodan warmtepomp
Nooit gedaan, maar ik heb hier wel eens gelezen dat je ze op de elektrohoop op het gemeentedepot kan vinden.Op woensdag 05 september 2001 00:15 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, en waar haal je die dan vandaan...
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Dat heet gewoon jatten..Op woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
school is goed voor veel dingen heb er vorig jaar een keine heb van 5 poorten meegenome hehe die gebruik ik nu en voor de rest haal ik mijn fans uit oude voedigen. computers van op school gebruik ik meer voor andere dingen zoals het rippen van bedrading en soms een een cd-ro drive of floppy-drive en ikheb er ook al eens een hd van 4gb uit meegeript. ram is daar ook in overvloed.
Tja, niet helemaal fris, ik snap ook echt niet waarom je dat hier op Got gaat spuienOp woensdag 05 september 2001 08:42 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat heet gewoon jatten..
One of the animals has left its cage today.
Uit werkende systemen? Wel eens opgepakt voor diefstal ofzo?Op woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
school is goed voor veel dingen heb er vorig jaar een keine heb van 5 poorten meegenome hehe die gebruik ik nu en voor de rest haal ik mijn fans uit oude voedigen. computers van op school gebruik ik meer voor andere dingen zoals het rippen van bedrading en soms een een cd-ro drive of floppy-drive en ikheb er ook al eens een hd van 4gb uit meegeript. ram is daar ook in overvloed.
Waar je ook wel aan gratis fans kan komen is uit het grof vuil
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
dude we allOp woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
wat ben jij voor zwakkeling? als ik echt iets wil dan werk ik ervoor , en daar benik trots op , ik ben nu 18 en betaal al vanaf mijn 15e alles mijn ouders betalen helemaal niks ook geen cds of kleding ` Ik werk voor me centen en ben daar trots op , Ik ben verantwoordelijk`
wat ben jij? mammas kindje die spullen jat van van school
kom maar een keer langs , and ill show you what the real world is all about........
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Als in: Gij zijt een enorme klootzak om op een zo goedkope manier van een school gebruik te maken.
UNOX: The worst operating system
ik snap je ff neit ben ej ervoor of ertegen?Op woensdag 05 september 2001 10:59 schreef Sjoko het volgende:
Gelukkig hebben scholen zoveel geld dat ze dat zonder problemen kunnen vervangen. Sterker nog. Ze hebben zelfs zoveel geld dat als er een kabel ontbreekt ze meteen maar de hele PC vervangen. Sjonge jonge wat hebben de scholen een boel geld zeg. Echt schandalig gewoon hoeveel geld. Dan is het natuurlijk zeer rechtvaardig om daar wat spullen vandaan te jatten. Ze hebben toch genoeg.
Als in: Gij zijt een enorme klootzak om op een zo goedkope manier van een school gebruik te maken.
Dat heet 'sarcasme'Op woensdag 05 september 2001 11:02 schreef funkflex het volgende:
ik snap je ff neit ben ej ervoor of ertegen?
Jo dude, werken voor je poet is beter dan jatten ik sluit me aan bij het bovenste ^Op woensdag 05 september 2001 10:58 schreef funkflex het volgende:
[..]
dude we allon you
wat ben jij voor zwakkeling? als ik echt iets wil dan werk ik ervoor , en daar benik trots op , ik ben nu 18 en betaal al vanaf mijn 15e alles mijn ouders betalen helemaal niks ook geen cds of kleding ` Ik werk voor me centen en ben daar trots op , Ik ben verantwoordelijk`
wat ben jij? mammas kindje die spullen jat van van schoolen dan zeiken dat die bakken niet goed geneog zijn
kom maar een keer langs , and ill show you what the real world is all about........
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
lijkt mij tegenOp woensdag 05 september 2001 11:02 schreef funkflex het volgende:
[..]
ik snap je ff neit ben ej ervoor of ertegen?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
thank you man jatten = DISHOUNOUROp woensdag 05 september 2001 11:09 schreef markvt het volgende:
[..]
Jo dude, werken voor je poet is beter dan jatten ik sluit me aan bij het bovenste ^
en ik geloof in DEATH BEFORE DISHOUNOUR !!
jatten is bij mij een No=go!
Ik sloop ze uit oude peeceetjes, 386 en zo. Zijn meestal niet van een goed merk, maar voldoen wel als tijdelijk oplossing. Gewoon aan bekenden laten doorschemeren dat ze hun oude bakken bij je op de stoep kunnen gooien. Heb je ook altijd nog 4 reserve FDD's, en IDE kabels.
Easy toch, en die lui zijn blij dat ze van die pc af zijn!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hoop je nooit tegen te komen op een LAN party of zo, als ik me omdraai ben ik m'n zooi kwijt!Op woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
Vind het triest
Je bent geen Tweaker maar een Sneaker
Suc6 met je verdere zielige leven......
(hoop dat ze kabel of ADSL voor je hebben in de bak.(eigelijk hoop ik dat stiekem niet!))
Echt niet dan moet me zonneboiler ook aanOp woensdag 05 september 2001 00:22 schreef Exirion het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op
Tering dief...sorry hoor maar je jat dus van je eigen skool ik hoop dat ze je pakken man dan moet je lekker een andere school zoeken -> weinig kans want dat gaat de porto folio in...Op woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
Maarja ik ben nu 16 verdien WAT geld, ni veel maar ik ga niet lopen jatten.
Jezus !, ik blijf echt voortaan bij Lan parties bij mn pc dadelijk komen er van die de diebielen als jij langs, ben ik al mijn spul kwijt waar ik voor gewerkt heb.
En de redenatie van de scholen hebben geld zat dat komt door je ouders die je school betalen en als jij dan gaat lopen roven op school mogen je ouders het lekker gaan betalen. Dus je pakt je zelf er mee eikel.
Met andere woorden : LOOSER
(Je bent het btw niet eens waard een ban aan te vrgn)
Verwijderd
IDD triest gesteld met de jeugd van tegenwoordig ja.Op woensdag 05 september 2001 07:23 schreef KillerBee het volgende:
Ik ben bij de gemeente afval dump geweest....en het mocht niet !!! TERINGGIEREN !!!!!!!!
'Mag ik op de elektro hoop kijken voor oude computers ?'
'Sorry, maar dat mag niet'
'Omdat het van de gemeente is, en het moet gerecycled worden'
Nog andere suggesties ? En please kappen over dat stelen. Tis idd slecht, maar het verneukt wel me topic als iedereen daarover gaat zeuren, staan nu wel genoeg reacties daarover.
Ecodan warmtepomp
hehe oke sorryOp woensdag 05 september 2001 18:33 schreef JT het volgende:
Ok, maar nou ff back on-topic.
Ik ben bij de gemeente afval dump geweest....en het mocht niet !!! TERINGGIEREN !!!!!!!!
'Waarom dan niet ?'
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog andere suggesties ? En please kappen over dat stelen. Tis idd slecht, maar het verneukt wel me topic als iedereen daarover gaat zeuren, staan nu wel genoeg reacties daarover.
probeer es bij een pc winkel die hebben heel vaak slopertjes
Verwijderd
Misschien het recycle bedrijf ff bellen en het daar proberen.Op woensdag 05 september 2001 18:33 schreef JT het volgende:
'Waarom dan niet ?'
Verwijderd
ja, dat kleine mannetje van de reclame vragen, die mag niet zwaar tillen, dus die gaat daar vast over.Op woensdag 05 september 2001 18:41 schreef JcaG het volgende:
[..]
Misschien het recycle bedrijf ff bellen en het daar proberen.
Welk recycle bedrijf ?Op woensdag 05 september 2001 18:41 schreef JcaG het volgende:
[..]
Misschien het recycle bedrijf ff bellen en het daar proberen.
Ecodan warmtepomp
Staat ook zo lullig he....bij een winkel waar je nooit wat koopt en zelf ook fans hebben, vragen of ze slopertjes hebben voor gratis fansOp woensdag 05 september 2001 18:36 schreef funkflex het volgende:
[..]
hehe oke sorry
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
[edit]
ben je al geweest zie ik
geeltje per stuk...3 stuks = 75 piek, daar wil ik gerust wel wat moeite voor doen.Op woensdag 05 september 2001 18:47 schreef Juggernaut het volgende:
waarom koop je er niet wat? zo duur zijn ze ook niet.
Ecodan warmtepomp
Wil niet heel lullig zijn maar noem de dingen bij zijn a.u.b en het heet dus een bin.Op woensdag 05 september 2001 00:11 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, van je werk
O ja in tien minuten rot bij ons op het werk het eten nog niet weg. Ik denk ook niet dat mijn baas het leuk vind als ik dat ding sloop
want je wilt niet weten wat dat ding kost
Verwijderd
Maar ik woon dan ook in België
Verwijderd
owowow!! dus ff heel leuk om te weten!!!Op woensdag 05 september 2001 19:24 schreef Niekos het volgende:
Gratis chipset coolers... Stuur een mailtje naar hercules, asus of abit voor een chipset fan. Ze sturen hem gratis op.
Mijn asus koelertje had na een half jaar ookal kuren dus ik vind dat ik ook wel recht heb op een nieuwe
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Asus doet tegenwoordig moeilijk, misschien dat teveel mensen het via deze weg doen. Hercules daarentegen doet niet moeilijk als je om een fan van een gf2 vraagt. Ff een mooit mailtje maken over dat die koeler verrot is enzow..Op woensdag 05 september 2001 19:37 schreef Sir_Joachim het volgende:
[..]
owowow!! dus ff heel leuk om te weten!!!
Mijn asus koelertje had na een half jaar ookal kuren dus ik vind dat ik ook wel recht heb op een nieuwe
| I've got permission to color outside the lines |
weet je dat zeker ? KickOp woensdag 05 september 2001 20:29 schreef Genotix het volgende:
[..]
Asus doet tegenwoordig moeilijk, misschien dat teveel mensen het via deze weg doen. Hercules daarentegen doet niet moeilijk als je om een fan van een gf2 vraagt. Ff een mooit mailtje maken over dat die koeler verrot is enzow..
ff kijken of er nog ene over hebben
Verwijderd
Ik denk dat je het beste ze op de sloop kan halen...
Verwijderd
hoe groot zijn die chipset fans die je zo makkelijk gratis kan krijgen?
Verwijderd
verzamelpunt van de kringloop liggen vaak kasten GENOEG heb ik ook 6 80x80 weg maar dan moet je hele kast meenemen en later weer daarnaartoe brengen als je alles erut hebtOp woensdag 05 september 2001 00:15 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, en waar haal je die dan vandaan...
Verwijderd
mag ik ff meel adresjes ben nog wel een cooler voor me broer ze abit nodig en voor me eigen Gf2 mx400Op woensdag 05 september 2001 19:24 schreef Niekos het volgende:
Gratis chipset coolers... Stuur een mailtje naar hercules, asus of abit voor een chipset fan. Ze sturen hem gratis op.
Verwijderd
maare.. idd triest om alles van school mee te nemen..
Verwijderd
Ja ik wil ook wel een gratis coolertjeOp zondag 21 april 2002 16:10 schreef King.Niek het volgende:
[..]
mag ik ff meel adresjes ben nog wel een cooler voor me broer ze abit nodig en voor me eigen Gf2 mx400
Verwijderd
dat kan me niks schelen als ik die meel adresjes maar krijgOp zondag 21 april 2002 16:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
lol dit is een oudeuit september
Verwijderd
omg wat zijn wij als nederlanders toch gierig (hoe je dat ook schrijft )Op zondag 21 april 2002 16:28 schreef King.Niek het volgende:
[..]
dat kan me niks schelen als ik die meel adresjes maar krijg
Verwijderd
Klopt, kom nu maar op met die adresjesOp zondag 21 april 2002 16:31 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
omg wat zijn wij als nederlanders toch gierig (hoe je dat ook schrijft )
Verwijderd
Hmmmmz had de VU wat voor je?? mot ik ook ff een keertje langs gaan. Als ze wat hadden aan wie hebbie dat dan gevraagd?Op woensdag 05 september 2001 00:36 schreef JT het volgende:
Ok, thanx. Als ik is in de buurt ben van UvA of VU, dan ga ik daar is langs. Morgen in me tussenuur maar is naar de groot afval dump.
Thanx mensen, en truste.
Die reacties van twakker? Inderdaad, compleet met je eensOp woensdag 05 september 2001 08:37 schreef twakker het volgende:
Triest!
Verwijderd
RAM uit een 386 is niet bruikbaar vandaag de dag... BTW fans uit een 386 slopen is nie bad. Maar heeft killerbee 2 accounts of jat jij gewoon ook?Op woensdag 05 september 2001 11:35 schreef 2Dutch het volgende:
rustig aan mensen..rustig
Ik sloop ze uit oude peeceetjes, 386 en zo. Zijn meestal niet van een goed merk, maar voldoen wel als tijdelijk oplossing. Gewoon aan bekenden laten doorschemeren dat ze hun oude bakken bij je op de stoep kunnen gooien. Heb je ook altijd nog 4 reserve FDD's, en IDE kabels.
Easy toch, en die lui zijn blij dat ze van die pc af zijn!
Verwijderd
Op welke school zit jij ik moest eerst 2 uur PC's 3 verdiepingen naar beneden sleuren en toen kon ik 4x een 486 meenemen met beeldschermOp zondag 21 april 2002 16:15 schreef Crazy_Casemod het volgende:
Hoe triest kan je wezen he, ik heb het gewoon gevraagd op school en ik mocht het meenemen, maar op die manier van jou?? ZIELIG
Verwijderd
kijk op de site van Hercules zou ik zeggen:Op zondag 21 april 2002 16:10 schreef King.Niek het volgende:
[..]
mag ik ff meel adresjes ben nog wel een cooler voor me broer ze abit nodig en voor me eigen Gf2 mx400
nl.hercules.com
Ik ben te lui om te kijken naar welk adres ik net gemaild heb...:Y)
ook al gemaild. me 2. we zullen straks wel een mailtje krijgen waarin staat dat er zoveel mailtjes zijn gekomen dat ze er niet genoeg hebben.Op zondag 21 april 2002 19:08 schreef JanMaster het volgende:
[..]
kijk op de site van Hercules zou ik zeggen:
nl.hercules.com
Ik ben te lui om te kijken naar welk adres ik net gemaild heb...:Y)
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Heb jij er al een ik heb er nog geen gekregen?Op zondag 21 april 2002 19:16 schreef Yoman het volgende:
[..]
ook al gemaild. me 2. we zullen straks wel een mailtje krijgen waarin staat dat er zoveel mailtjes zijn gekomen dat ze er niet genoeg hebben.
edit: De mail niet de fan
autoreplieOp zondag 21 april 2002 20:50 schreef JanMaster het volgende:
[..]
Heb jij er al een ik heb er nog geen gekregen?
edit: De mail niet de fan
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Wat ik weleens doe; zeg dat je ff een ouwe pc moet dumpen(neem een kast mee) hun laten mij door, ik ga met die kast er naar toe, doe kast vol, loop weer terug......zeer handig hoorOp woensdag 05 september 2001 18:36 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
hehe oke sorry
Verwijderd
en men brengt de rest terug.
heb ik ook gedaan,...Op zondag 21 april 2002 22:09 schreef SP! - CER het volgende:
men gaat naar de gemeente stortplaats men pakken een paar kassies en neemt ze mee, men sloopt de zooi eruit.
en men brengt de rest terug.![]()
had gelijk een complete 486 werkend te pakken!!
Ik werk op een schoolOp woensdag 05 september 2001 00:02 schreef JT het volgende:
Waar zou je gratis fans kunnen vinden ? Dus die je ergens uitsloopt ofzo.
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
Dat is nog eens geinig. Kom ik op GoT een vroegere leraar tegen.Op zondag 21 april 2002 22:27 schreef YRX het volgende:
[..]
Ik werk op een school. We hebben een stapeltje voedingen over. Je kan ze gratis op komen halen in Rotterdam Alexanderpolder
. Stuur maar een mailtje.
Thanx voor het aanbod, maar ik woon bij A'dam, beetje ver weg + dat mijn radicaal gewijzigde case-mod plannen Papst fans vereisenOp zondag 21 april 2002 22:27 schreef YRX het volgende:
[..]
Ik werk op een school. We hebben een stapeltje voedingen over. Je kan ze gratis op komen halen in Rotterdam Alexanderpolder
. Stuur maar een mailtje.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Verwijderd
JA!Op woensdag 05 september 2001 00:31 schreef Exirion het volgende:
[..]
Op universiteiten gooien ze regelmatig oude systemen weg, en daar kun je dan meestal wel wat fans uit plukken. Ik heb een keer wat fans uit defecte Sun systemen geschroefd, en die waren prima
Ik ook, op mijn werk deden ze oude SUN Servers weg, nou daar zaten echt super blowers in, ze waren niet aangesloten op het mobo...duzzz totaal nieuw.
Zitten aan de achterkand grote kopere rond plaatje op, denk de achterkand van een lager ofzo!
Dit zijn echt de beste blowers ooit!
Verwijderd
Zou je een beetje normaal willen doen!Op woensdag 05 september 2001 10:58 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
dude we allon you
wat ben jij? mammas kindje die spullen jat van van schoolen dan zeiken dat die bakken niet goed geneog zijn
Dat jou ouders zo slechte mensen zijn om van je 15e jaar je alles te laten betalen...
Het zou beter zijn als je tijd op school zou besteden I.P.V. de hele dag te werken.
Hè mag ik dan ook langs komen, dan zal ik jou ook even wat laten zien
P.S dat praat diefstal natuurlijk niet goed
Verwijderd
triest mannetje.
Ga een beetje je hele naam te grabbel gooien voor een fannetje van een paar euro? damn das triest!
Ga naar je lokale computerboer en koop een fan!
Dit topic is gesloten.
![]()