"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin
Zo'n bordje is er niet, celeron 433 ging eruit toen ATA100 standaard werd.
De Intel D810EMO werkt met jou chip en kan je upgraden tot een 800EB. Maar geen ATA100. Beter is een D815EFVLU, heeft verder alles ook Tualatin ondersteuning, maar of jou CPU werkt ! geen idee
Persoonlijk zou ik maar gelijk ook de kosten van een andere cpu op me nemen,
en anders nog even doorsparen.
De Intel D810EMO werkt met jou chip en kan je upgraden tot een 800EB. Maar geen ATA100. Beter is een D815EFVLU, heeft verder alles ook Tualatin ondersteuning, maar of jou CPU werkt ! geen idee
Persoonlijk zou ik maar gelijk ook de kosten van een andere cpu op me nemen,
en anders nog even doorsparen.
Signature?
in principe zullen alle socket 370 en slot-1 mobo's kunnen werken met jouw celly 433 
heb zelf o.a. een ASUS CUV4X-E, een MSI MS6309 en een sono 1408(wat ouder BX
)
op alle draait een celly 433 prima.
heb zelf o.a. een ASUS CUV4X-E, een MSI MS6309 en een sono 1408(wat ouder BX
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Niet alle So370 bordjes- de ASUS CUSL2-C wil bijvoorbeeld geen PPGA ondersteunen (de CUSL2 non-C dus wel). Dus zou ik de CUSL2 aanraden (tegenwoording vaak niet al te duur 2e hands te krijgen); lekker veel OC-opties, So370, UDMA100, 133MHz FSB (166 trekt ie ook!), PC133 en AGP 4x. Alleen geen Tuluatin (daar is de TUSL voor, maar dacht dat die geen PPGA trok) Weet niet of er uberhaupt een DDR plank PPGA ondersteunt, maar is vast wel iets te vinden.Op woensdag 05 september 2001 00:59 schreef gellie het volgende:
in principe zullen alle socket 370 en slot-1 mobo's kunnen werken met jouw celly 433
heb zelf o.a. een ASUS CUV4X-E, een MSI MS6309 en een sono 1408(wat ouder BX)
Oslik blyat! Oslik!