Welke all in one printer voor dik papier?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 13:44

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Op dit moment gebruik ik een HP Officejet Pro 9012. Deze is een beetje aan zijn eind, dus wil ik graag vervangen.
Het HP Instant Ink systeem vind ik persoonlijk erg fijn.

Nu ben ik op zoek naar een all in one printer die qua grootte vergelijkbaar is, maar waarmee ik kan afdrukken op stevig papier, zegge een 280 grams papier, dus aardig dik.
Dit om wens- of rouwkaarten mee af te drukken.

Nu weet ik dat er uitgebreide, lees zeer grote, printers bestaan die juist hiervoor zijn ontworpen, maar die zijn boven budget en kan ik niet kwijt in mijn kleine kantoor.

Mijn budget is een € 500,- ongeveer. Ik zoek wel een inkjet, omdat met laser het lastig is om foto’s af te drukken, iets wat ik ook geregd doe.

Afdrukken op A3 hoeft voor mij niet, wel wil ik een AFD omdat er ook nog wel eens stapeltjes documenten worden ingescand.

Ik heb de Officejet Pro 9022 bekeken; https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

Deze kan echter niet op aardig stevig/dik papier drukken, maar heeft wel een perfect formaat. Groter wil ik niet. Heeft iemand een advies voor de perfecte printer die aan mijn wensen voldoet, of is deze er gewoon niet?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:28
freddyathlon schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:54:
.... Ik zoek wel een inkjet, omdat met laser het lastig is om foto’s af te drukken, iets wat ik ook geregd doe. ...
Persoonlijk vind ik dat een foto mooier wordt afgedrukt op een laserprinter dan op een inktjet. Bij de laatste worden de kleuren over elkaar heen afgedrukt en inkt is vochtgevoelig.

Voor een mooie afdruk zal je altijd de juiste kleurverhoudingen moeten instellen op je pc. En dan is, naar mijn bescheiden mening, een laserafdruk mooier.

Ik neem aan dat het dikke papier in een lade zit of wilt hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door jovadca op 25-09-2023 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:01
Wat bij mijn laserprinter helpt bij dik papier is de klep aan de achterkant openen waardoor het papier dan minder rond door de printer gaat. Beter voor het papier, maar vooral voor de printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
De Officejet 9022 of 9022e die je linkt is behalve duplex scannen en een grotere papierbak identiek aan je 9012.
Overigens zijn de 901x series in de basis gelijk, enige verschil tussen een 9010 en een 9012 is de kleur van de niet-witte delen. Voor de 9020 series geldt dat ook. De "e" is een uitvoering met nieuwe firmware die extreem aanstuurt op HP Cloud met instant ink abo.