Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeeuw
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-03-2024
We hebben nog niet eerder een tablet gehad en willen er nu een voor algemeen gebruik, dus internet, Netflix, aansturen van slimme apparaten in huis, dat soort dingen.

We kijken naar een Samsung A8 want onder de €300 en al onze overige apparaten zijn ook van Samsung. Misschien is dit geen steekhoudend argument maar daardoor voelt het goed en werkt het misschien allemaal beter samen.

Maar, de Samsung A8 bestaat al een tijdje en ik las dat de A9 misschien eind dit jaar nog uitkomt. Is het verstandig om te wachten of zal het niet zoveel verschil maken?

Beste antwoord (via imeeuw op 25-09-2023 17:06)

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ik zou wachten. De A8 is erg traag en de A9 komt zeker dit jaar nog uit en krijgt een snellere processor. Als je niet kunt wachten kun je beter voor de Samsung Tab S6 Lite 2022 gaan: product: Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2022)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor E198,- kun je daar geen bult aan vallen. Ik denk zelf dat de A9 wel tegen de 300,- gaat kosten bij uitkomen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ik zou wachten. De A8 is erg traag en de A9 komt zeker dit jaar nog uit en krijgt een snellere processor. Als je niet kunt wachten kun je beter voor de Samsung Tab S6 Lite 2022 gaan: product: Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12
Er komt altijd iets nieuws/beter/snellers. Dan blijf je eeuwig wachten. Voor Netflix en internetten heb je geen supersnelle processor nodig, dus als je dat nu wilt gaan doen zou ik niet wachten en de A8 kopen.

NB het feit dat ie geen Android upgrades meer krijgt heeft mij zelf wel doen besluiten om voor mijn moeder een Xiaomi Redmi Pad SE te kopen. Maar ik ben dan ook niet getrouwd met Samsung, al hebben we voor onze kinderen naar alle tevredenheid al tijden 2 Samsung Tab's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:47
De gewone nieuwe a9 is 7 inch !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07:33
Prima tablet voor simpel gebruik. Wij gebruiken ze voor de kinderen, zelf vind ik de responstijd van de UI soms nogal langzaam, maar zodra je een film aanzet of app opent werkt het vrij vlot.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Pagina: 1