Marktplaats niet terug naar advertentie waar je vandaan kwam

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TessaThuis
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-09-2023
Hoi mede forummers,

Hebben meer mensen last van het volgende.

Vroeger als je op marktplaats op een advertentie klikte en daarna weer terug naar resultaten kwam je terug bij de advertentie waar je vandaan kwam. Dan kon je daarna weer verder scrollen naar de overige advertenties.
Nu kom je terug boven aan de pagina.

Ik had dit al veel langer in firefox. Maar nu doet ook chrome het zelfde. Edge heb ik ook geprobeerd. Maar die komt ook bovenaan de pagina terug.

Heb ik dit alleen? Of meer mensen last van?

Ik vind dit erg vervelend. En open nu elke keer een nieuw tabblad. Maar het zou toch gewoon goed moeten kunnen werken?

gr Tessa

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@TessaThuis ik geef je topic even een tweede kans in Client software algemeen, mogelijk is dit op een of andere manier toch gerelateerd aan je browser(instellingen). Voor mij werkt het namelijk nog wel zo dat je terug gaat naar de juiste plek in de resultaten en niet naar het begin van de pagina.

Ik hoop dat er mede-tweakers zijn die de gouden tip voor je hebben.

Misschien wel handig om even aan te geven hoe je terug navigeert (terug-knop van je browser, of the terug-knop die in de marktplaats site zelf zit?).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18:05
Zelfde probleem hier, dacht al dat het aan mij lag. Vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:18
Bij mij maakt 'previous page' van de browser of de mp terug-knop geen donder uit: mp stuurt mij iedere keer terug naar de eerste advertenties bovenaan. Ik heb dit in Safari en in Firefox getest.