Toon posts:

Casefans nut???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag m'n systeempie overgebouwd naar een AOpen HQ-08 bigtower.
De casetemp is lekker laag (25 graden,anders was die 32) maar m'n cpu temp is van 42 nar 52 gestegen :?
Nu is mijn vraag,boven de voeding zitten 2 ophangpunten voor 80mm fans.
Heeft het nut om daar 2 van die fans in te bouwen??
Aangezien de voeding redelijk hoog zit,en er rond de hoogte van het MoBo geen ophangpunten zitten... (en ik nog geen zin heb om m'n nieuwe kast gelijk te gaan verrampeneren)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz,lamaar,las ergens anders op dit forum al dat er door die scheiding int midden het weinig nut heeft..

Of iemand anders moet een andere mening hebben dat niet te make heeft met het wegdremelen van die scheiding.. ;)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 16:35
nieuwe CPU cooler kan ook goed helpen denk ik, maar opzich, elke extra fan kan geen kwaad >:) als je tenminste niet over het lawaai struikelt.

Verwijderd

Topicstarter
NIEUWE KOELER????

eehm.....check sig...
"Swiftech 462a"

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 16:35
ow ok, niet gelezen soz :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ach,zoals je al zei,elke casefan helpt wel een beetje...
morgen dus maar ffies 2 leuke fannetjes van m'n werk rippen.. >:) en "kijke wat 'ie doet"!

(anders wordt het denk ik toch dremelen geblazen....)

Verwijderd

Als je een goede airflow hebt dan is wel raar dat je cpu nu warmer wordt omdat de omgevingstemp van de cpu nu ook lager is.

Zit alles nog wel goed en een
tip plaats een 12x12 fan ter hoogte van de cpu aan de zijkant. Wel ff een gat dremelen in de zijplaat scheelde bij mij 4 graden :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal morgen (ownee,straks,het is al na 12en) m'n koeler eens even nakijken of hij nog wel helemaal goed zit..
En misschien de spacer er even tussenuit halen,want dat wil ook wel eens helpen heb ik zo nu en dan hier op GoT gehoord..

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Neem GEEN 38 mm, die maken een teringlawaai. Ook op 7 volt.

Maareh, issie wel goed bevestigd ? Probeer is nieuwe pasta.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
heb er nu Artic Silver 2 op zitten...zou goed moeten werken toch?? (had er genoeg op gedaan in ieder geval (niet teveel/weinig))

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:10

JT

VETAK y0

Doe hem er is opnieuw op.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Zal dat proberen..
Thnx voor de suggesties in ieder geval..
zal het allemaal uitproberen,maar ik = nu :Z
Pagina: 1