Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• MSXBas
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15:53
Hallo tweakers

Ruim een jaar geleden is onze aansluiting aangepast van 3x35A naar 3x25A. Helaas was dat administratief niet verwerkt en hebben we een jaar onnodig hoog tarief betaald.

Er ligt nu bij de netbeheerder een verzoek tot terugbetaling van het verschil in tarief.

Er ligt nu bij de energieleverancier het verzoek om de gegevens en berekeningen voor het nieuwe contract/ jaar aan te passen.

Mijn vraag:
Kan ik ergens (onafhankelijk) controleren of de 3x25A correct geregistreerd staat? Ik wil namelijk niet bij iedere jaarrekening dit administratieve oerwoud doorploegen...

Alle reacties

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:31
Ik kan het gewoon zien bij onze netbeheerder op hun site.

Ik zou ook juist daar vanuit gaan. Die maken ook je factuur op. Niet een onafhankelijke partij.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://www.mijnaansluiting.nl/home

Volgens mij kan je daar je aansluiting zien en eventuele wijzigingen aanvragen.

• MSXBas
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15:53
@JaMaaT ga ik proberen. Heb account aangemaakt, nu wachten op bevestigingsbrief per post voordat ik meer gegevens kan inzien.

@Viper® ja dat had ik ook al geprobeerd, maar daar kan ik gewoon een 3x25A aansluiting aanvragen (die ik al heb: 3x 25A abb automaten zichtbaar in de meterkast). Maar ik zie op de site niet wat ik nu aan aansluiting zou moeten hebben.