Buva Q-Stream Time tiptoetsen werken niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• roy.van.geel
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-12 03:30
Mijn vraag
Ik heb het klepje van de Buva Q-Stream Time eraf gehaald om deze schoon te maken, echter als ik deze terugplaats werken de tiptoetsen niet meer. Als je rechtstreeks op de toets op de printplaat drukt werk het wel. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stukje papier tussen gezet, geen effect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BWlpRsDL-2RVW_Jx9iJk7AKL4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2EVzMAQFnXSaURzkqourgSQ6.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via roy.van.geel op 10-10-2023 22:22)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:57
Als het touch is, dus niet echt een toets wordt de statische spanning vaak bepaald bij het opstarten. Oftewel, even stroomloos maken en weer aan met het paneel er op zou moeten werken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:57
Als het touch is, dus niet echt een toets wordt de statische spanning vaak bepaald bij het opstarten. Oftewel, even stroomloos maken en weer aan met het paneel er op zou moeten werken.

• roy.van.geel
Dat heb ik nog niet geprobeerd, ik kom er op terug!

• roy.van.geel
Buva zelf geeft overigens aan dat er een contactvel tussen hoort te zitten, die zou er tussenuit gevallen zijn. Geen idee hoe dit onderdeel heet.

• roy.van.geel
Vanuit buva een contactvel ontvangen. Nadat ik deze had geplaatst werkte het nog niet, stroom eraf en erop…bingo. 👍