ik wil edit-kalender rechten geven aan iemand BUITEN mijn or

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
Mijn vraag
ik wil graag mijn kalender delen met mijn vrouw. beiden gebruiken office 365. mijn vrouw werkt bij ander bedrijf en dus in een ander domain.
Hoe kan ik nu mijn vrouw EDIT rechten geven op mijn kalender??

Ik kan dit nergens vinden.

Alle reacties

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:28
Het lijkt mij niet onaannemelijk dat dit niet mogelijk is. Bij het bedrijf waar ik werk kan dat in ieder geval niet aangezien alles zoveel mogelijk is dichtgetimmerd. Ik zou het ook niet fijn vinden als externe personen edit rechten hebben op interne zaken van mijn organisatie. Denk naast beveiliging ook aan de avg bijvoorbeeld. Je vrouw kan dan je werk agenda in zien, wat je doet en met welke collega’s.

Is het niet makkelijker om een gezamenlijke Prive agenda te maken?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je mailbox en kalender zijn digitaal bedrijfseigendom. Jij hebt er een sleutel van (je username en wachtwoord) zodat je hebt kunt gebruiken. Jullie kantoor is fysiek bedrijfseigendom.
Nu wil je zonder toestemming van je baas, je vrouw een extra sleutel geven zodat zij er ook gebruik van kan maken. Maar zonder dat ze ooit getekend heeft voor alle rechten en plichten die er bij horen (heb jij wel, heet een arbeidsovereenkomst).

Hoe denk je dat je baas zou reageren als dit zomaar kon?
En daarom staat dat dus dicht ;)

Je oplossing is een gezamenlijke prive agenda gebruiken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)