Daikin Onecta na update geen verbruikgegevens

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 07:30
Afgelopen week kreeg ik een update van de Onecta app waardoor ik opnieuw moest inloggen en mijn 2 airco's opnieuw moest toevoegen.Daarna kan ik onder Energie van 1 airco de verbruiksgegevens niet meer zien, de app heeft deze nu onder "Uitgesloten toestellen" staan.

De afgelopen 2 jaar heb ik zonder problemen van beide units de verbruiksgegevens kunnen bekijken, dus waarom nu ineens maar van 1 unit?
Heeft iemand enig idee hoe je dit zou kunnen oplossen?
...

Het betreft een multisplit airco van Daikin met 2 Perfera binnenunits.
...

Ik heb de Onecta app al een keer helemaal verwijderd samen met de data en daarna opnieuw geinstalleerd, maar dat brengt geen verandering.
...

Alle reacties

• Wortel87
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-09-2024
Waarschijnlijk kun je je airco's ook niet meer bedienen in de app?

Is een fout in de update.

Oplossing hier was je wifi module helemaal resetten. Ben je alles kwijt. Maar doet het dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
Bediening is totaal geen probleem, de units hadden beide nog niet de nieuwste update die de problemen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
Probleem heeft zichzelf opgelost (nieuwe update?). Gisteravond weer de airco gebruikt en nu kan ik van beide airco's weer de verbruiksgegevens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie31
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:47
Ik heb mn Ziggo router op kanaal 11, 2,4 GHz en wifi 4G gezet bij aanschaf vorige week. Stond als advies in een handleiding. Hij stond op G5 dat was het enige verschil. Indien ik hem terug zet zou dat wat uitmaken. Mogelijk dat in de recente Daikin update 5G ook ondersteund word. Mijn Ziggo router is geupgrade en wijst aan de hand van een betere verbinding andere instellingen toe. Tevens merk ik dat op mijn mobiel Firefox Onecta niet goed ondersteund bij inloggen zie je geen inlog mogelijkheden. Gebruik nu Chrome dat gaat prima.

[ Voor 23% gewijzigd door Snarfie31 op 28-10-2023 18:47 ]

14 x Suntech STP285 (-87 graden OOZ) - 2 x Bisol BMU250 (180 graden Z) - Omnik 4.0 TL - Soladin 600 - Airco Daikin Comfora FTXP-M35 - RXP35M