LSC indoor wifi camera van de action terugkijken probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• frits013
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04-2024
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een indoor wifi-camera bij de Action aangeschaft, en ik loop tegen een vervelend probleem aan. Wanneer ik continue opnames maak, kan ik deze niet altijd terugkijken. Na uitgebreid onderzoek heb ik opgemerkt dat als ik wacht tot de volgende dag, de opnames van de vorige dag wel toegankelijk zijn. Echter, in de latere middaguren kan ik de opnames van de vorige dag en de daaropvolgende dagen weer niet bekijken. Wat ook vreemd is, als ik op dat moment terugga naar de beelden van de allereerste dag, dat ik dan op elke dag ineens de beelden te zien krijg van de allereeste dag. En na nog een volledige dag te wachten, herhaalt het probleem zich weer van voorafaan.

Om het probleem verder te analyseren, heb ik de SD-kaart uit de camera verwijderd en in mijn pc geplaatst. Op de computer zijn alle dagen netjes opgenomen en te bekijken. Echter, er zijn veel korte filmpjes met intervallen van 10 seconden in verschillende mappen, wat het moeilijk maakt om ze vlot terug te kijken.

Dit zijn de stappen die ik al heb ondernomen om het probleem op te lossen:
  • SD-kaart geformatteerd
  • SD-kaart op de computer geformatteerd
  • Een andere SD-kaart geprobeerd
  • Een andere stroomadapter gebruikt
  • Verschillende apps getest en de camera opnieuw gekoppeld
  • De camera gereset
  • De camera opnieuw opgestart
Wat me verbaast, is dat de beelden van de dag ervoor altijd probleemloos kunnen worden bekeken. Dit suggereert dat er geen sprake is van corrupte bestanden of dat de SD-kaart de opnames niet kan bijhouden. Ik heb al uitgebreid gezocht op verschillende forums, maar tot nu toe heb ik geen duidelijk antwoord gevonden. Zijn er mensen met een vergelijkbaar probleem of heeft iemand wellicht een oplossing?

Hier zijn nog enkele relevante details:

- Camera: LSC Smart Connect WiFi draaibare camera
- Gebruikte apps: Smart Life, Tuya en LSC Smart Connect
- Firmware: V3.1.43
- SD-kaart: Kruidvat MicroSD (30mbps) - Dezelfde kaart werkt probleemloos in mijn Eufy-camera.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJ_pYYU4Fs_z5NgFiwV8Lzjn5eM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQC9GdHMBPYpob4z6bRFPjrP.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ Martijn
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 30-07-2024
Hoi Frits

Ik haal de geheugenkaart eruit, stop die in mijn laptop, en dan krijg ik een folder te zien waarin inderdaad allemaal files zitten met video fragmentjes van een paar minuten.

Ik gebruik VLC Mediaplayer (gratis download) en die speelt al die aparte files netjes chronologisch achterelkaar af. Ook handig want je kan dus steeds een paar minuten vooruit skippen (tot het moment dat je ziet dat je fiets er niet meer staat bijvoorbeeld :|

Stap 1: download en install VLC Mediaoplayer op je laptop
Stap 2: insert de geheugenkaart in je laptop
Stap 3: zoek de folder waarin de video files staan (DCIM geloof ik)
Stap 4: rechter muis-klik op die folder en kies de optie "Play with VLC Media Player"

Sukses, EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoVi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-04 15:49
Ik heb een probleem bij terugspelen wat er op lijkt:

Bij het terugspelen van de opnames via de Tuya app op een iphone of Ipad, zie ik maar een paar seconden de beelden en daarna springt de player terug naar 00:10 in de ochtend.

Via de Tuya Smart link op de PC (IPC Terminal, https://protect-eu.ismartlife.me/login) zie ik de data helemaal niet als ik wil terugkijken

Het is een LSC smart connect outdoor IP-camera van ACTION.

De data staat dus op de het SIM kaartje maar het afspelen werkt niet goed.

Heeft je een idee wat het kan zijn ? laat het me weten alsjeblieft.