Recent hebt ik een speciaal schoonmaakmiddel voor ovens en kookplaten gekocht. Werkt geweldig, maar helaas vond een strip die bij mijn kookplaat hoort het minder leuk:
:strip_exif()/f/image/t2xhCRKmwczN1cT6a9BfQmHa.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij is het geanodiseerd aluminium, en de afwerklaag heeft gereageerd met het schoonmaakmiddel.
Nou wil ik proberen om het weer netjes te maken door het over te spuiten, maar ik vraag me af wat voor spuitlak hiervoor geschikt is. Het zit vrij dicht bij de pitten, dus het zal wel een enigzins warm worden, maar de speciale kachel-verf die je in de bouwmarkt kan krijgen moet op 200 graden uitharden, en dat gaat hier niet lukken. Aan de andere kant ben ik bang dat het toch te heet wordt voor gewone spuitlak.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Bij voorbaat dank.
:strip_exif()/f/image/t2xhCRKmwczN1cT6a9BfQmHa.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij is het geanodiseerd aluminium, en de afwerklaag heeft gereageerd met het schoonmaakmiddel.
Nou wil ik proberen om het weer netjes te maken door het over te spuiten, maar ik vraag me af wat voor spuitlak hiervoor geschikt is. Het zit vrij dicht bij de pitten, dus het zal wel een enigzins warm worden, maar de speciale kachel-verf die je in de bouwmarkt kan krijgen moet op 200 graden uitharden, en dat gaat hier niet lukken. Aan de andere kant ben ik bang dat het toch te heet wordt voor gewone spuitlak.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Bij voorbaat dank.
[ Voor 4% gewijzigd door jeroen94704 op 23-09-2023 12:08 ]
EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O