Fortnite: kindprofiel vergeten :-(

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• arcss
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 12:56
anderhalf jaar terug zorgde ik dat mijn zoontje Fortnite kon spelen op zijn pc. Al weet ik helemaal niet meer hoe. Onlangs formateerde ik zijn pc met het idee dat alles via Steam en Epic terug geïnstalleerd ging worden.
Steam was geen probleem, maar het lukt mij niet om hem in te loggen bij Epic. Ik heb geen idee hoe het ging.
  • Wanneer ik met zijn mail inlog via xbox vraagt hij een 2FA, deze app hebben we niet. Als we vervolgens aanduiden om hem via mail door te sturen krijg ik (als ouder) een 2FA, uiteindelijk kom ik op mijn eigen Epic account terecht.
  • Onderstaande mail kreeg ik wanneer toen zijn account aanmaakte
    Dear Parent,

Your child (aged 8) recently made a request to create an Epic account to play Fortnite, Rocket League or Fall Guys, or to use other services available from Epic Games companies. Because of their age, we need you to set up their account.

Click the button below to review permissions and create your child's account:

CONTINUE

This link will be active for 14 days from your child’s initial request on 02-27-2022. If you do not give permission by 03-13-2022, this link will expire and we will delete your email address, any device identifiers, and your child’s birth date from our records.

If you do not want to receive any further requests for parental permission from us, click here.

Thank you,
    The Epic Games Team
  • Zijn username is wel nog bekend.
Moest er een manier zijn om (een deel van) zijn mailadres te zijn waarmee zijn username gekoppeld is zou veel goed maken. Maar momenteel zit ik helemaal vast :-(