Vraag

• Hansvessen1981
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-02-2024
Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn lenovo tb3-x70f resetten alsof hij weer nieuw uit de doos komt?

Ik heb al meerdere keren de harde reset gedaan die uitvoerig te vinden is online. Daarmee zou hij terug gezet moeten worden naar de fabrieksinstellingen.

Alleen tijdens het opstarten blijft hij nu vragen naar het Google account waarmee hij voor de reset is opgestart geweest. Wat ik heel vreemd vind omdat als hij compleet gereset is toch helemaal geen account heeft gezien nog.

Het geval is dat ik hem uitgeleend heb gehad. En dus ingelogd was op het account van die persoon.
Nu wil ik hem dus weer instellen op mijn eigen account. Maar hij blijft dus vragen naar het account wat hiervoor ingesteld is geweest.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hem zo kan resetten dat hij hier niet meer naar vraagt.

Alle reacties

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 19:35
Er zal eerst ingelogd moeten worden met de account waar hij om vraagt. Daarna die account uitloggen of verwijderen en pas daarna een fabrieksreset. Zo werkt het iig op Samsung telefoons.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hansvessen1981 hoe heb je deze reset uitgevoerd? Vanuit de Instellingen in Android?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kwestie van inloggen met het account van de persoon aan wie je de tablet hebt uitgeleend?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit