Enkele bultjes in traptrede nieuwe rubberwood trap

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-12 16:11
Hallo mede tweakers, ik heb onlangs in een trap die een half jaar geleden geinstalleerd is geweest (nieuwe trap) in massieve rubberwood in 1 trede 2 bultjes gevonden en vroeg me af wat de oorzaak hiervan kan zijn.
Het zijn geen putjes maar uitstulpsels alsof er een obstructie onderzit die door erop te stappen meer naar boven komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwTJRxaj5nqmkZvsLfjA3e8Zeyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9yE2jbY7gIAnONwzZD6hQucu.jpg?f=fotoalbum_large
Ik hoop dat het wat zichtbaar is, heeft er iemand van jullie een idee ?

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:20
je hebt niet echt een duidelijke foto gemaakt

kan je dat eens van bovenaf doen en scherpstellen op de bubbels

• emielbf
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-12 07:42
foto is prima, je ziet duidelijk de bultjes die je niet zult zien als je de foto van boven maakt, dan is de diepte nl weg.

Hier moet je gewoon mee terug naar degene die geleverd/gelegd heeft. Niet zelf aan lopen rommelen, dit hoort gewoon garantie te zijn

• Bamisaus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-12 08:15
Wellicht schroeven die door de werking van het hout iets zijn gaan uitsteken? Zijn de bultjes hard of kun je ze terug induwen?

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Joh het zijn bultjes die nauwelijks zichtbaar zijn. Lekker laten en door met je leven.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bultjes zitten aan de voorkant van de trap. Bij het dragen van schoeisel in huis (ik houd m'n schoenen altijd aan) zijn die bultjes dus het eerste wat je stukloopt. Dan mag het wel "Rubberwood" zijn, wat dat ook mag zijn, maar het gaat op termijn stuk. Even kijken wat je er mee kunt bij de leverancier dus.

Check ook even aan de onderkant van de trede of daar misschien iets zit wat gespijkerd of geschroefd kan zijn.

• Wolfp4ck
Ze zijn redelijk hard, heb er nog niet met iets op zitten duwen buiten met mijn handen.
Bedankt voor de antwoorden, ik ga het overlaten aan de trappenplaatser om dit op te lossen en er mijzelf niet teveel zorgen in te maken. Ik zal laten weten wat de leverancier zegt :)

• Wolfp4ck
Zaterdag de leverancier gecontacteerd via mail en deze tot op vandaag niet gehoord, zal hem nog maar enkele dagen geven om te reageren zeker ...

• Wolfp4ck
Na vandaag te bellen valt de leverancier uit de lucht alsof hij de 2 voorgaande mails niet ontvangen heeft...
Heb de mail nu nog eens opgestuurd. Met mezelf met 2 verschillende email adressen in copy...

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:47
Wolfp4ck schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:03:
Na vandaag te bellen valt de leverancier uit de lucht alsof hij de 2 voorgaande mails niet ontvangen heeft...
Heb de mail nu nog eens opgestuurd. Met mezelf met 2 verschillende email adressen in copy...
Zulke dingen moet je altijd over bellen, en dan aangevend at je de foto's mailt. Of eerst mailen en er dan direct achteraan bellen. Mail kan genegeerd worden, met een telefoontje is dat veel lastiger.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• Wolfp4ck
blijkbaar :) maar had teveel vertrouwen in mijn leverancier :D ben geleerd en 2 weken verloren

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:56

Barrycade

Through the...

<knip>Alleen reageren voor sarcasme is niet nodig

[ Voor 82% gewijzigd door Septillion op 04-10-2023 13:38 ]

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:43
Kun je ze niet met een blokje hardhout en een hamer plat meppen?

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:36
Doet mij denken aan de kop van een spijker, geen idee of dat logisch is.

• Wolfp4ck
ik denk het ook, maar als ik er zelf op ga kloppen ga ik misschien mijn garantie verliezen die ik nu toch nog zou moeten hebben

• JMb91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-12 16:04
Je huurt niet voor niks iemand in dus moet het goed zijn …
Dus de oplossing bij hun leggen daar heb je ze ook voor betaald.

• Wolfp4ck
Eerste reactie van de leverancier, dit lijken putten ipv bultjes...

Ik denk dat ik blind aan het worden ben
Pagina: 1