Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als Cyberpunk 2077, Red Dead Redemption 2, Starfield, Forza Motorsport spelen. Ik heb een 1440p monitor die ik in de toekomst wil inruilen voor een 4K scherm. Daarnaast heb ik als hobby met Blender modelleren. Dat doe ik nu op een Mac, maar het renderen gaat zoveel sneller met een knappe GPU.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee, niet echt. Het zou fijn zijn als het onder de €3.500 blijft. Tenzij er goede argumenten zijn om het niet te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p scherm, toetsenbord, muis, speakers neem ik mee. Het gaat me dus alleen om de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU/GPU combo, maar daar heb ik genoeg research na gedaan. Dat is zover ik nu weet deze combinatie. Voor de rest voldoende opslag voor moderne games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil per se een Nvidia kaart in verband met DLSS en RT. Verder ben ik echt verliefd op de Fractal Design case. Goed om te weten: ik ga door Azerty de build in elkaar laten zetten. Dus die winkel moet de componenten wel hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, dat staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
Games als Cyberpunk 2077, Red Dead Redemption 2, Starfield, Forza Motorsport spelen. Ik heb een 1440p monitor die ik in de toekomst wil inruilen voor een 4K scherm. Daarnaast heb ik als hobby met Blender modelleren. Dat doe ik nu op een Mac, maar het renderen gaat zoveel sneller met een knappe GPU.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Nee, niet echt. Het zou fijn zijn als het onder de €3.500 blijft. Tenzij er goede argumenten zijn om het niet te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p scherm, toetsenbord, muis, speakers neem ik mee. Het gaat me dus alleen om de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU/GPU combo, maar daar heb ik genoeg research na gedaan. Dat is zover ik nu weet deze combinatie. Voor de rest voldoende opslag voor moderne games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil per se een Nvidia kaart in verband met DLSS en RT. Verder ben ik echt verliefd op de Fractal Design case. Goed om te weten: ik ga door Azerty de build in elkaar laten zetten. Dus die winkel moet de componenten wel hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik wil een goede airflow, maar ik heb daar echt geen verstand van. Wat zijn goede RGB case fans voor deze kast? Hoeveel kan ik er naast de DeepCool LS520 bij plaatsen?
- Ik heb een LG UltraGear 32GP850-B Zwart, is dit scherm goed voor gamen? Past het goed bij de 4090? Of moet ik budget vrijmaken voor een andere monitor?
Nee, dat staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?
- Compatibiliteitscheck van de componenten (de basis heb ik al gedaan op PC Parts Picker)
- Moederbord twijfel ik nog tussen, weet nog dat de X670E beter is vanwege PCI5.0, maar of ik dat echt nodig heb?
- Twijfel nog over de 2TB (als een game al 150GB zonder updates is...)
- Twijfel over 32 GB geheugen (niet per se voor de games, maar voor Blender).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 277,- | € 277,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X | € 1.838,99 | € 1.838,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Waterkoeling | DeepCool LS520 | € 111,10 | € 111,10 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 114,91 | € 114,91 |
| 1 | Voedingen | FSP Hydro G PRO ATX3.0 (PCIe5.0) 1000W | € 166,11 | € 166,11 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.156,91 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door Mog op 22-09-2023 20:54 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357