Vraag
Beste antwoord (via Liann op 23-09-2023 11:00)
Ja, die ook doorboren en dan is het open. Einde zit er aan vast gegoten dus krijg je er niet anders af dan te doorboren met een boor net als in het filmpje.
Alle reacties
Volgens dit filmpje boor je het door met een boormachine en kan je er dan een trekveer doorhalen.
Het gat boor je volgens mij in de afdekplaat. Daarna kom je dus dat dopje tegen
Ja, die ook doorboren en dan is het open. Einde zit er aan vast gegoten dus krijg je er niet anders af dan te doorboren met een boor net als in het filmpje.
Links is toch voor je flexibel waterleiding, voor je douchewc? Dit komt dan uit aan de linkerkant bovenaan in je spoelbak.
Als ik het me goed herinner heb ik daar een gaatje ingeboord en vervolgens groter gemaakt met een trappenboor.
Als ik het me goed herinner heb ik daar een gaatje ingeboord en vervolgens groter gemaakt met een trappenboor.
Waarvoor dienen die kabels nu eigenlijk?
Waarschijnlijk geurmodule of douchewc.wittmann1982 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:03:
Waarvoor dienen die kabels nu eigenlijk?
Tenminste daar heb ik ze voor lopen.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
@wittmann1982 Dat is voor de DuoFresh module, is een ventilator met koolfilter.
My favorite programming language is solder.
Dat kende ik nog niet. Bij onze aquaclean krijgt die afzuigfan met filter zijn stroom van de 'hoofdstroomkabel' die rechts loopt. Door dat linkergat loopt dan de aanvoer voor de sproeier.
Inderdaad voor geurafzuiger en verlichting, rechts komt stroom binnen en links moet je een bijgeleverd kabeltje trekken die aan de bovenzijde achter de drukker aangesloten wordt en beneden op een transformator (die je achterin de pot plakt in een doosje)
Pagina: 1