Rectificatie bij beoordeling verkoper

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17

Orphu

(Space)nerd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb een review geschreven bij een tweaker die in eerste instantie niet op berichten reageerde over zijn advertentie. Ik heb diegene daarop een review gegeven met één ster.
Onderhand heeft deze persoon een bericht gestuurd met excuses en legde uit dat het ontschoten wat om naar reacties te kijken op de advertentie.

Ik heb een kleine rectificatie geschreven bij de review maar vraag mij af of deze niet in zijn geheel verwijderd kan worden omdat dit voor hem mogelijk bij andere advertenties nadelige invloed kan hebben.

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je even aangeeft bij wie dat is dan is dat zeker mogelijk.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17

Orphu

(Space)nerd

Topicstarter

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dan is ie nu weg :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.