Hallo beste tweakers,
Ik ben aan het zoeken voor een nieuwe router voor mijn appartement.
De Xperia box v12 van kpn heeft problemen met het bereiken van mijn keuken. Dit komt voornamelijk door dikke muren (monumentaal pand).
Daarnaast kan ik door de layout niet een kabel trekken van de router richting de keuken voor een soort van mesh network met dedicated backhaul.. en de stopcontacten zijn ook op/in gebruik .
Aangezien het een huur woning is ga ik daar niks aan veranderen
Vandaar dat ik in een nieuwe router wil aanschaffen voor onder de 200 euro.
Mijn belangrijkste criteria is het bereik van de router.
Terwijl die nog wel 5 jaar mee moet gaan wanneer ik verhuis naar een grotere plaats.
Ik zag toevallig deze staan op bol:
https://www.bol.com/nl/nl...&sort=price&sortOrder=asc
Deze valt 2e hands van breezy te verkrijgen voor 150, is dat een goede deal of te gevaarlijk?
Anders zat ik te denken aan de Netgear ax6600 rax70 of de Asus rt-86u wanneer die rond die prijs kosten. De laatste dus in navolging van de best Buy Guide van juli.
Hopelijk kunnen jullie we op weg helpen.
Groetjes
Ik ben aan het zoeken voor een nieuwe router voor mijn appartement.
De Xperia box v12 van kpn heeft problemen met het bereiken van mijn keuken. Dit komt voornamelijk door dikke muren (monumentaal pand).
Daarnaast kan ik door de layout niet een kabel trekken van de router richting de keuken voor een soort van mesh network met dedicated backhaul.. en de stopcontacten zijn ook op/in gebruik .
Aangezien het een huur woning is ga ik daar niks aan veranderen
Vandaar dat ik in een nieuwe router wil aanschaffen voor onder de 200 euro.
Mijn belangrijkste criteria is het bereik van de router.
Terwijl die nog wel 5 jaar mee moet gaan wanneer ik verhuis naar een grotere plaats.
Ik zag toevallig deze staan op bol:
https://www.bol.com/nl/nl...&sort=price&sortOrder=asc
Deze valt 2e hands van breezy te verkrijgen voor 150, is dat een goede deal of te gevaarlijk?
Anders zat ik te denken aan de Netgear ax6600 rax70 of de Asus rt-86u wanneer die rond die prijs kosten. De laatste dus in navolging van de best Buy Guide van juli.
Hopelijk kunnen jullie we op weg helpen.
Groetjes