Voorbeeld BCC artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hi,
Ik verbaas mij over de drie BCC artikelen op de frontpage in korte tijd.
Geen reflectie, geen informatie, slechts een verwijzing naar de Telegraaf.
Tweemaal gaan de comments over de webshop; ook daar hebben jullie niet naar gekeken.

Ik snap deze insteek totaal niet. Jullie hebben 4 artikelen in de laatste tijd over dit bedrijf gemaakt.

Ik heb onlangs in de enquete hier ook feedback overgeschreven.

artikel 1) het rommelt
artikel 2) het is aangevraagd
artikel 3) het is verklaard

Wat is de nieuwswaarde hier nu van? Wat kan ik ervan leren? Wat hebben jullie toegevoegd?
We zitten bijna op het niveau van Liveblog; een update in artikel 1 was van dezelfde waarde geweest.

Of hebben jullie de curator gesproken?

Krijgen we straks:
artikel 4)bcc curator staat open voor overname
artikel 5) mogelijke overname partij gevonde voor bcc
artikel 6) bcc overname partij doet serieus bod
artikel 7) overname bcc compleet door partij xyz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:39

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Ik vind het wel fijn, deze "hot on the news" aanpak.

BCC is een grote retailer waar sommige Tweakers spullen kopen. Niet alleen PC's, maar ook TV's en audio. En wat hier ontwikkelt, heeft ook impact op lopende bestellingen natuurlijk.

Ook is het een van de laatst overgebleven winkels waar je dergelijke producten in persoon kunt kopen (Coolblue heeft maar een paar fysieke winkels en ook MediaMarkt zit niet in iedere stad - BCC wel).

Dus het reilen en zeilen van BCC heeft voor sommige Tweakers meer nieuwswaarde dan op het eerste gezicht duidelijk is.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:29
BCC is letterlijk één van de bekendste winkels van NL. Niet heel gek toch?
Daarnaast scoort het duidelijk goed. Ik zie het eerder als live-draadjes om de voortgang goed te volgen met recente discussies onderin.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Schrijf je artikelen om goed te scoren? Ik dacht dat we op Tweakers naar de inhoud kijken, en waarde toevoegen.

Nog zo'n tranentrekker:

"Dit is is wat we nu weten..." aka de inkt is nog nat, er staat niets, maar we zijn wél de eerste die iets schrijft.

[ Voor 40% gewijzigd door Blasterxp op 22-09-2023 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Blasterxp schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:53:
Schrijf je artikelen om goed te scoren? Ik dacht dat we op Tweakers naar de inhoud kijken, en waarde toevoegen.
Of is het goed scoren een gevolg van de inhoud of een onderwerp wat goed aanspreekt?
Een reeks artikelen over snelle opvolgingen zijn naar mijn mening prima acceptabel.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:57

Hayte

Nieuwsredacteur
Zoals gezegd is BCC een grote elektronicaketen die op omvallen stond (dat is nieuws), waarvan een gerucht ging dat deze faillissement heeft aangevraagd (dat is nieuws), wat later weer is bevestigd en ook is toegekend (en ja, ook dat is nieuws). Bij Tweakers schrijven we over van alles, soms korter, soms langer, afhankelijk van wat er over te schrijven is en wat wij denken dat relevant is voor onze lezers. Deze drie specifieke artikelen zijn vooral om de lezer te informeren en op de hoogte te houden, met alle informatie die op dat moment voor ons bekend is.
Pagina: 1