Ik heb al jaren een oude iPad welke de laatste jaren van z'n bejaarde leventje MAME4apple heeft kunnen draaien. Het ding heb ik altijd wel weten te jailbreaken maar de laatste 2 jaren werd het steeds moeilijker. Nu was dat ding de laatste jaren dus altijd Tethered jailbroken maar helaas is de accu dit weekend leeg gegaan omdat ik vergeten ben 'm aan stroom te hangen. Ik kon hier altijd prima Arcade games op spelen middels een ION iCade tabletop arcadecontroller. Ziet er leuk uit.
Maar... zonder Jailbreak is er geen mogelijkheid meer om MAME4apple aan de praat te krijgen en is dat ding nu van bijna nutteloos op het spelen van Arcade games naar totaal nutteloos waardeloos apparaat gedegradeerd.
Geen enkele jailbreak werkt meer. Het is echt allemaal rotzooi wat ik kan vinden.
Is dit echt het einde van het jailbreaken, ook voor oudere afgeschreven apparaten?
Ik heb een linkje gevonden waar ik kok3shiX kan selecteren en deze wordt dan gedownload lijkt maar op het eind van de download en installatie van de app krijg ik de melding:
App downloaden niet mogelijk.
kok3shiX kan op dit moment niet worden gedownload.
GEREED | OPNIEUW
Opnieuw begint het weer van voor af aan met opnieuw bovenstaande foutmelding.
Fabrieksinstellingen geprobeerd, datum terugzetten ook. Niks werkt meer helaas. Kan deze iPad nu dan eindelijk het graf in en verdient het een laatste rustplaats? Lijkt me zo zonde.
Maar... zonder Jailbreak is er geen mogelijkheid meer om MAME4apple aan de praat te krijgen en is dat ding nu van bijna nutteloos op het spelen van Arcade games naar totaal nutteloos waardeloos apparaat gedegradeerd.
Geen enkele jailbreak werkt meer. Het is echt allemaal rotzooi wat ik kan vinden.
Is dit echt het einde van het jailbreaken, ook voor oudere afgeschreven apparaten?
Ik heb een linkje gevonden waar ik kok3shiX kan selecteren en deze wordt dan gedownload lijkt maar op het eind van de download en installatie van de app krijg ik de melding:
App downloaden niet mogelijk.
kok3shiX kan op dit moment niet worden gedownload.
GEREED | OPNIEUW
Opnieuw begint het weer van voor af aan met opnieuw bovenstaande foutmelding.
Fabrieksinstellingen geprobeerd, datum terugzetten ook. Niks werkt meer helaas. Kan deze iPad nu dan eindelijk het graf in en verdient het een laatste rustplaats? Lijkt me zo zonde.