As zaterdag vliegen we op Kaapstad. Iemand ervaring op sim kaart met data te kopen? Op vliegveld? Tips zijn welkom
Toen wij er vorig jaar waren hebben we een eenmalige databundel gekocht van Vodacom. Kon op het vliegveld al, maar ook bij de Vodacom winkels (bv in Victoria Wharf Shopping Centre). Beviel uitstekend. Weet de prijs niet meer, maar was zeer acceptabel.
Ok thanks. Moet je dan paspoort enzo overhandigen?Jab65 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:07:
Toen wij er vorig jaar waren hebben we een eenmalige databundel gekocht van Vodacom. Kon op het vliegveld al, maar ook bij de Vodacom winkels (bv in Victoria Wharf Shopping Centre). Beviel uitstekend. Weet de prijs niet meer, maar was zeer acceptabel.
Heb zelf goede ervaring met https://www.airalo.com/south-africa-esim (referral codes zijn hier geloof ik niet toegestaan).
Je telefoon moet wel esim ondersteunen maar bij de meeste recente telefoons zou dat geen probleem moeten zijn.
Je telefoon moet wel esim ondersteunen maar bij de meeste recente telefoons zou dat geen probleem moeten zijn.
no animals were harmed during the production of this message
exact dit, ga naar Victoria Wharf of canel walk en koop daar een sim, heb ik ook gedaan toen ik daar een half jaar werkte. was volgens mij totaal 30 euro kwijt voor 2gb pm voor een half jaar. we praten dan wel over 2013Jab65 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:07:
nisi credideritis non intelligetis
Interessant. Kan ik dan gewoon mijn fysieke sim van kpn er in houden? Is nieuw voor mij. En bundel gaat dan automatisch actief in ZA? Heb iPhone 11 pro dus zou moeten werkenCaeruleus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:44:
Heb zelf goede ervaring met https://www.airalo.com/south-africa-esim (referral codes zijn hier geloof ik niet toegestaan).
Ja, je krijgt een extra data verbinding + settings in je iphone. Je schakelt de data verbinding van je normale lijn uit en schakelt de data verbinding van de extra lijn in. Je kunt deze al voor vertrek inschakelen, hij zal dan wat klagen dat de lijn niet geactiveerd kan worden maar dat maakt verder niet uit.Je kunt ook wachten tot je in Zuid Afrika bentChrisAB schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:40:
[...]
Interessant. Kan ik dan gewoon mijn fysieke sim van kpn er in houden? Is nieuw voor mij. En bundel gaat dan automatisch actief in ZA? Heb iPhone 11 pro dus zou moeten werken
Dit is dus alleen data. Je normale telefoonnummer blijft actief dus als je belt/gebeld wordt of sms ontvangt of stuurt dan zullen daar waarschijnlijk kosten aan zijn verbonden.
no animals were harmed during the production of this message
In 2020 in Johannesburg gewoon op het vliegveld bij Vodacom winkel simkaart gekocht. Was met aantal belminuten en 5 of 10GB aan data (weet niet meer precies). In mijn herinnering was dit een euro of 30 geloof ik. Werkte prima. Of ik mijn paspoort heb moeten geven toen durf ik niet meer te zeggen.
Pagina: 1