Toon posts:

PC handvat

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar ff afgestapt van mun koffermod ivb de kosten

Maar een ander ideetje wat niet al te duur moet zijn is ene handvat bovenop mon pc. Is dat verstandig? en zou mijn kast dat houden? en wat voor handvat kan ik er het beste voor gebruiken? liefst wel verzonken want ik heb normaal mun printer op de kast staan :)

Verwijderd

Gammaar eens bij de Gamma kijken ofzo, bij het hang en sluitwerk. Daar doe je vast heel veel ideeën op... Kun je die zooi gelijk meenemen.

Verwijderd

Topicstarter
karwei of formido ook goed? de dichtsbijzijnda gamma is ergens ene half uur met de auto weg :)

Maar zou een kast dat houden, en dan specifiek mij kast?

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 22:38 schreef Fire_Fly het volgende:
karwei of formido ook goed? de dichtsbijzijnda gamma is ergens ene half uur met de auto weg :)

als je dan ff vertelt welke kast je hebt..

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 22:38 schreef Fire_Fly het volgende:

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, standaart midi tower van norrod

meer weet ik er niet van :(

Verwijderd

Topicstarter
Het is zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/behuizing/Behuizing_ATX_MIDI.jpg

wat heb ik toch met standaarT gdvr de gdvr

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Ik zou d'r ff een extra metalen plaatje aan de binnenkant inmaken i.v.m. de krachtverdelng

Verwijderd

Een koffermod hoeft niet duur te zijn hoor, mij koste het totaal 50 piek.

het meeste geld gaat naar een koffer (koste me 35 piek)

wel kost het flink wat tijd.

let op je moet wel een oude kast hebben (dat norrod ding want die heb je toch niet meer nodig)

als je die niet hebt wordt het een stuk duurder maar je kunt natuurlijk altijd nog ergens een goedkoop kastje vandaan halen.

Als je toch voor het hadvat gaat zou ik als ik jouw was goed kijken naar of je kast daar wel sterk genoeg voor is. als ie natuurlijk gemaakt is van heel slap staal kan het gaan verbuigen als je hele kast eraan hangt.

iig

suc6

H A W K

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
Ik heb die kast ook!!! Ik denk dat als je daarin een verzonken handvat wil maken, dat je dan erg weinig ruimte hebt om dat te doen. Bovenin heb ik mijn cd-speler, en dan blijft er maar weinig ruimte over om zoiets te maken. Als je het toch wilt proberen, zou ik kijken of je niet een extra stang ofzo kan maken van de boven kant naar de onder kant. Op die manier verdeel je de krachten over beide platen. Succes en post wat picts als je klaar bent, zie ik ook deze gemodde kast eens.
Pagina: 1