Snelle USB-stick

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

• SD93
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik weet niet of ik hier namen/merken mag noemen, maar ik vraag mij af of een USB-stick van een bepaald (onbekend) huismerk met de claim van snelle data-overdracht te overwegen is?
Welke USB-sticks hebben de reputatie degelijk en snel qua data-overdracht te zijn? :?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
Hiervoor kan je de Pricewatch raadplegen: categorie: Usb-sticks

Genoeg snelle USB-sticks met meerdere reviews die je een goed beeld zullen geven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Natuurlijk mag je merken noemen. Zonder die info valt er helemaal niks zinnigs te zeggen.

En genoemde datasnelheden gaan altijd uit van de best case scenario, dus ik kan je nu al zeggen dat je in de praktijk vrijwel nooit de maximale snelheid haalt, zeker bij kleine bestanden niet.

The devil is in the details.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
USB-C dingen met een SSD er in, die zijn over het algemeen aardig rap. USB-sticks zoals we die kennen zijn, in mijn ervaring, best traag.

Sindskort heb ik een Axagon kastje met USB-C, met daarin een NVME SSD geplaatst die uit een defecte laptop kwam. Ding gaat als de brandweer.

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Kingston Data traveler max serie is volgens mij de snelste USB stick momenteel. Verder inderdaad, een externe behuizing voor een SSD.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.