We zien de optie allemaal waarschijnlijk dagelijks redelijk vaak langskomen. Als je in Windows rechtermuisknop klikt op bijv. een EXE krijg je de optie "Enable/disable digital signature icons" te zien. Deze optie staat gekgenoeg als 2e optie genoemd, waarbij Microsoft dus lijkt aan te geven dat het een belangrijke feature/optie is. Erna krijg je een klein venstertje te zien waar je een vinkje aan/uit kan zetten. Wat ik zag staat deze standaard uit. Heel vreemd is alleen dat ik nergens online vinden hoe dat icoontje er dan uitziet en krijg ik het ook niet werkend op bestanden die digitaal zijn ondertekend.
[Edit]: de feature lijkt vaak genoemd te worden om uit te zetten bij CAD applicaties...
In de tekst in het dialoogje staat ook genoemd: This affacts only the icon displayed.
Weet iemand hoe dit zit en hoe het eruit ziet? Ik lijk ook via GPO of registry nergens de optie uit het context menu te kunnen halen...

[Edit]: de feature lijkt vaak genoemd te worden om uit te zetten bij CAD applicaties...
In de tekst in het dialoogje staat ook genoemd: This affacts only the icon displayed.
Weet iemand hoe dit zit en hoe het eruit ziet? Ik lijk ook via GPO of registry nergens de optie uit het context menu te kunnen halen...
[ Voor 4% gewijzigd door Urk op 21-09-2023 19:19 ]