help, corevoltage wil niet hoger dan 1.75

Pagina: 1
Acties:

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
wat te doen?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:11

Exirion

Gadgetfetisjist

De pinnetjes van je CPU aan het stopcontact hangen? :P

Geef 's wat meer info, want hier kan niemand wat mee natuurlijk ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

blijven proberen, sluit anders direct een kabel direct uit je voeding op je proc :P

• ravenger
hehe, k, het is een MSI k7 Turbo slot A, en zit een athlon 700 aan, met een TD2. Maar sinds die TD2 een corevoltage nodig heeft van 1.8V in de bios en mijn bios maar tot 1.75 gaat heb ik een probleem want ik kan nu niet goed overklokken.

Verwijderd

Ik las net dat als je de L7 bruggetjes vebind hij op 1,85 volt komt te staan. Of is dit niet van toepassing hier?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Op dinsdag 04 september 2001 22:48 schreef D.Patty het volgende:
Ik las net dat als je de L7 bruggetjes vebind hij op 1,85 volt komt te staan. Of is dit niet van toepassing hier?
Het gaat hier volgens mij om een slot A processor, dus de L7 bruggen verbinden is dan niet van toepassing.

Is er niet ergens een guide online om een voltage tweak te doen op het mobo zelf?

• ravenger
mjah, maar et gaat er dus om dat ik een goldfinger device heb gekocht die dus et max voltage tot 2.05 kan opschroeven, maar die goldfinger vereist dat in de bios de corevoltage staat ingesteld op 1,8. Beetje zo'n visieuse (zo spel ik da goe ofnie?) cirkel...

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Op dinsdag 04 september 2001 23:32 schreef RaVeNgEr het volgende:
mjah, maar et gaat er dus om dat ik een goldfinger device heb gekocht die dus et max voltage tot 2.05 kan opschroeven, maar die goldfinger vereist dat in de bios de corevoltage staat ingesteld op 1,8. Beetje zo'n visieuse (zo spel ik da goe ofnie?) cirkel...
Ahaa, op die manier.. Owkeej, dan snap ik het... Kweet niet hoe je dat kan oplossen.. Ander mobo? ergens 2e hands?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:11

Exirion

Gadgetfetisjist

->[DOC] op verzoek :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ravenger
iemand ideeen om in de bios de corevoltage toch naar 1.8V te krijgen?

• ravenger
en biosupdate helpt niet :/

• ravenger
hmm, niemand heeft dus een idee? (ff topic schoppen ;))
Pagina: 1