• ReGeX_
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-05 10:19
Beste Tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Momenteel ben ik bezig met mijn studie ICT & Media Design op Fontys, echter merk ik tijdens mijn stage dat mijn passie hier niet ligt maar deze meer in de wereld van marketing ligt. Nu wil ik de wissel gaan maken naar een deeltijd opleiding met marketing. Echter merk ik dat ik het lastig vindt om hier een werkgever voor te vinden die hier voor open staat.

Nu is mijn vroeg hoe ik het meest efficient een werkgever kan vinden waar ik aan het werk mag gaan en ook een deeltijd opleiding mag volgen. Ik het via LinkedIn al geprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Ik hoop dat iemand voor mij een goede tip heeft!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-07 18:59
Zoek eens uit waar je deze opleiding zou willen volgen en praat daar met de coördinator van die deeltijd opleiding. Die heeft waarschijnlijk hier wel ideeën over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-07 10:54
Ik heb een tip waar je niet direct om vroeg, maar wat je wel kan helpen. Maak je vraag eens wat concreter. Dat zou een potentiële werkgever ook waarderen denk ik, net als spelling en zinsopbouw. Wie weet leest hij nu wel mee.

Hoe ver ben je met je huidige studie? Welk niveau is je studie? Waarom ligt je passie hier niet? Waarom wel in marketing? Hoe weet je dat?

Wil je een gewoon een nieuwe werkgever vinden of wil je dat dit het meest efficient gebeurt? Wat bedoel je hiermee? Wat wil je van die werkgever? Dat hij je studie en je tijd betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 21:20
Heb zelf CMD gedaan (op basis van de naam lijkt dat wellicht op jouw studie) en direct erna (bewust) in online marketing 'gerold'. Het is niet dat je een marketing-studie nodig hebt om in marketing te werken. Zeker online marketing kan een technische component hebben en heeft raakvlakken met andere disciplines die raken aan jouw studie (denk aan design, visual design, ux, interaction design, front end development).

Hoe ver ben je met je huidige studie? Als je niet deze maand gestart bent, kun je de minors dan niet gebruiken om je te verbreden richting marketing?

Heb je een werkgever nodig voor een deeltijdopleiding? Is dat niet alleen eeen vereiste bij duale opleidingen?

[ Voor 25% gewijzigd door wheel op 22-09-2023 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retoohs
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:32
Ik heb een tijd in marketing gewerkt en ik denk dat ik nooit een marketing collega heb gehad die een specifieke marketing opleiding had gedaan.
Zolang je een bachelor hebt en het heeft iets met communicatie, design, business, economie, psychologie etc. dan heeft het al voldoende aanknopingspunten.
Ik heb wel marketing vakken gehad tijdens mijn studie maar dat stond zo ontzettend ver van de praktijk dat je er geen bal aan hebt.