Recent heb ik ontdekt dat er soms video's in m'n Youtube history staan die ik helemaal niet gekeken heb.
Enkele voorbeelden hiervan:
/f/image/x0Xu0ioRqcdezbxgPkVDWH56.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z4d0uouqABF7lyJxbkJB0Mfh.png?f=fotoalbum_large)
Het zijn video's in een taal die ik niet versta. Altijd livestreams in een portrait formaat. De video is altijd volledig uitgekeken, zelfs als deze soms wel 8u lang is.
Het zijn geen video's die in mijn kijkpatroon vallen en deze soort video's worden ook niet recommended door Youtube op de homepage.
De Youtube zoekbar geschiedenis en algemene My Activity van m'n Google account tonen niets vreemd, enkel de kijkgeschiedenis.
Ik heb mijn digitale beveiliging altijd goed onderhouden:
- Buiten die van m'n password manager zijn mijn wachtwoorden generated, 40+ tekens lang.
- Geen enkel wachtwoord wordt hergebruikt.
- 2FA staat aan waar dat kan.
- Login notifications aan waar dat kan.
Het volgende heb ik gedaan:
- Signed in devices bekeken: enkel mn laptop, android phone en android tv.
- Malwarebytes op de laptop gedraaid, niets gevonden.
- Wachtwoord veranderd.
- Ingestalleerde extensies bekeken: enkel mn password manager en uBlock Origin (geverifiëerd dat deze van de originele bron zijn.)
- Services die gekoppeld zijn aan mn Google account: enkel WhatsApp voor de backup.
Probleem blijft.
Gewoon een bug bij Youtube? Het is gewoon vreemd dat het altijd uitgekeken portrait orientation live streams zijn.
Iemand een idee wat het kan zijn of hetzelfde ondervindt?
Enkele voorbeelden hiervan:
/f/image/x0Xu0ioRqcdezbxgPkVDWH56.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z4d0uouqABF7lyJxbkJB0Mfh.png?f=fotoalbum_large)
Het zijn video's in een taal die ik niet versta. Altijd livestreams in een portrait formaat. De video is altijd volledig uitgekeken, zelfs als deze soms wel 8u lang is.
Het zijn geen video's die in mijn kijkpatroon vallen en deze soort video's worden ook niet recommended door Youtube op de homepage.
De Youtube zoekbar geschiedenis en algemene My Activity van m'n Google account tonen niets vreemd, enkel de kijkgeschiedenis.
Ik heb mijn digitale beveiliging altijd goed onderhouden:
- Buiten die van m'n password manager zijn mijn wachtwoorden generated, 40+ tekens lang.
- Geen enkel wachtwoord wordt hergebruikt.
- 2FA staat aan waar dat kan.
- Login notifications aan waar dat kan.
Het volgende heb ik gedaan:
- Signed in devices bekeken: enkel mn laptop, android phone en android tv.
- Malwarebytes op de laptop gedraaid, niets gevonden.
- Wachtwoord veranderd.
- Ingestalleerde extensies bekeken: enkel mn password manager en uBlock Origin (geverifiëerd dat deze van de originele bron zijn.)
- Services die gekoppeld zijn aan mn Google account: enkel WhatsApp voor de backup.
Probleem blijft.
Gewoon een bug bij Youtube? Het is gewoon vreemd dat het altijd uitgekeken portrait orientation live streams zijn.
Iemand een idee wat het kan zijn of hetzelfde ondervindt?