Vraag

• HansAnderson
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-06 02:10
Hoi tweakers :)

Ik zag de Samsung A34 als optie, alleen twijfels over de camera iemand toevallig ervaring mee?

Ben op zoek als het kan mobiel met goede camera voor social media= selfie en omgevingsfotos. (game er niet op)

(ik had de samsung A53 is helaas gestolen, fotos die die maakte was de kwaliteit die ik zoek maar vond de processor net te langzaam).

Budget:
rond 300 euro (mag meer, mag altijd minder ;)

(ik zag ook de a54, maar is 90 euro duurder, dus als de camera van de a34 goed genoeg is...)

Voorkeur samsung, maar sta open voor andere suggesties :)

Alvast dank voor tips _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door HansAnderson op 20-09-2023 23:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 13:24
Als je de BBG leest, staat de A34 naast de Pixel ter vergelijk (Pixel staat bekent om prima camera prestaties):

review: Smartphone Best Buy Guide - September 2023

Verder in de Pricewatch kun je toestellen vergelijken, en de A34 lijkt slechtere camera's de hebben dan de A53, dan moet je toch de A54 nemen denk ik als je bij Samsung wil blijven:
https://tweakers.net/pric.../1800072;1919066;1919102/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAnderson
Hoi dankjewel voor je suggestie

Naar Google pixel 6a gekeken en vergeleken met de a54. Vond zelf de fotos van a54 mooier :) De Google maakt realistischere fotos, maar donkerder. Ik vind zelf de iets overgesatureerde fotos van Samsung mooi voor social media.

(Nog een nadeel van Google pixel 6a was dat er geen ssd in kan wat ik zelf handig vind).

Dus vandaag de samsung a54 gehaald.

Fijne dag gewenst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
HansAnderson schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:39:
Hoi dankjewel voor je suggestie

Naar Google pixel 6a gekeken en vergeleken met de a54. Vond zelf de fotos van a54 mooier :) De Google maakt realistischere fotos, maar donkerder. Ik vind zelf de iets overgesatureerde fotos van Samsung mooi voor social media.

(Nog een nadeel van Google pixel 6a was dat er geen ssd in kan wat ik zelf handig vind).

Dus vandaag de samsung a54 gehaald.

Fijne dag gewenst
Goede keuze. De A54 lost ook precies het grote mankement van de A53 op (de langzame processor) en heeft nog betere camera's. Het verschil in snelheid tussen de processor van de A53 en A34 is duidelijk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnderson
RepareerDroid schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]
Goede keuze. De A54 lost ook precies het grote mankement van de A53 op (de langzame processor) en heeft nog betere camera's. Het verschil in snelheid tussen de processor van de A53 en A34 is duidelijk minder.
Dankje, ben blij met de A54 :). Vroeger was ik voor compromis gegaan, maar betaal tegenwoordig liever 100 euro extra ipv dat ik me gaandeweg aan kleine dingen ga irriteren (vind 400 euro wel veel geld voor een telefoon)

[ Voor 4% gewijzigd door HansAnderson op 22-09-2023 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NimbleGenius
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-06 19:29
HansAnderson schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:04:
[...]

Dankje, ben blij met de A54 :). Vroeger was ik voor compromis gegaan, maar betaal tegenwoordig liever 100 euro extra ipv dat ik me gaandeweg aan kleine dingen ga irriteren (vind 400 euro wel veel geld voor een telefoon)
400 euro vind ik nog geen geld voor iets wat je waarschijnlijk dagelijks zo veel gebruikt. waarschijnlijk meer dan je pc of laptop ;). het is het waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 11:29
NimbleGenius schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:46:
400 euro vind ik nog geen geld voor iets wat je waarschijnlijk dagelijks zo veel gebruikt. waarschijnlijk meer dan je pc of laptop ;). het is het waar!
Het probleem met een mobiel is: je kan hem elk moment zomaar uit je handen laten glippen, dat die op de grond klettert. En als dat niet gebeurt, dan nog gaat die meestal maar 2 jaar mee ofzo. Een laptop gaat veel langer mee.

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 13:24
Nickname55 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:57:
[...]

Het probleem met een mobiel is: je kan hem elk moment zomaar uit je handen laten glippen, dat die op de grond klettert. En als dat niet gebeurt, dan nog gaat die meestal maar 2 jaar mee ofzo. Een laptop gaat veel langer mee.
Dat is echt niet meer zo, er is niet voor niets steeds langere software ondersteuning. De Pixel 8 krijgt minimaal 7 jaar updates, Samsung doet minimaal 5 jaar net als de Pixel 6 en 7 dat hebben. Ook de duurdere Chinese modellen krijgen langere ondersteuning. En ook Apples krijgen in de praktijk zeker 6 jaar updates.
Uiteraard zijn er mensen die vaker van telefoon veranderen, maar dan verkoop je het weer via marktplaats of ruilt in.
En laten vallen, een fatsoenlijk hoesje doet al heel wat, of een bouwvakkers telefoon daar waar het risico nog groter is.
Pagina: 1