Hallo.
Ik wil mijn keukenplint verwijderen om de vaatwasser naar voren te halen en eventueel een monteur naar het apparaat laten kijken.
Echter werken die per 15 min, het lijkt me dan ook handig dat ik zelf even de plint demonteer.
Nu kijk ik naar de plint en zie ik wat gekke klemmetjes en 2 reguliere klemmen.
Bij de twee reguliere klemmen lijkt m.i. minder ruimte tussen te zitten dan ideaal zou zijn.
Echter zal ik deze met een handbeitel wel omhoog kunnen duwen.
Helaas vermoed ik dat de witte plint aan de muur er eerst af moet, van wat ik zo zie zal er niet genoeg ruimte zijn om de keukenplint eruit te krijgen.
Nu vraag ik mij af, zie ik dit nou verkeerd en hoeft die witte plint op de muur er helemaal niet vanaf?
Rood vakje op de foto is de twee reguliere klemmetjes. Deze zitten waarschijnlijk vast in de poten van de koelkast.
Groen vakje is de aparte klemmetjes, deze kan ik vrij bewegen over de keukenplint.
:strip_exif()/f/image/yCbpT8IQ5ue8KAFjg0ybsOSD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rOfiOoviqaB5yg1dbHlTdIU6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iVtneXJSIxmGSBM0p1KzBakT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eJl1KfG1JnNmH1v8Yk6foaS7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uEaNbjbNgWjEkcHbxgaJpG7G.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil mijn keukenplint verwijderen om de vaatwasser naar voren te halen en eventueel een monteur naar het apparaat laten kijken.
Echter werken die per 15 min, het lijkt me dan ook handig dat ik zelf even de plint demonteer.
Nu kijk ik naar de plint en zie ik wat gekke klemmetjes en 2 reguliere klemmen.
Bij de twee reguliere klemmen lijkt m.i. minder ruimte tussen te zitten dan ideaal zou zijn.
Echter zal ik deze met een handbeitel wel omhoog kunnen duwen.
Helaas vermoed ik dat de witte plint aan de muur er eerst af moet, van wat ik zo zie zal er niet genoeg ruimte zijn om de keukenplint eruit te krijgen.
Nu vraag ik mij af, zie ik dit nou verkeerd en hoeft die witte plint op de muur er helemaal niet vanaf?
Rood vakje op de foto is de twee reguliere klemmetjes. Deze zitten waarschijnlijk vast in de poten van de koelkast.
Groen vakje is de aparte klemmetjes, deze kan ik vrij bewegen over de keukenplint.
:strip_exif()/f/image/yCbpT8IQ5ue8KAFjg0ybsOSD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rOfiOoviqaB5yg1dbHlTdIU6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iVtneXJSIxmGSBM0p1KzBakT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eJl1KfG1JnNmH1v8Yk6foaS7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uEaNbjbNgWjEkcHbxgaJpG7G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ww8XYxlVVvTg49Ob0TSLjXVY.jpg?f=fotoalbum_large)