Simkaart voor laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• alisaroba
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 11-06-2024
Hi,

Ik heb een internetsimkaart voor de laptop van mijn bedrijf, maar het probleem is dat ik geen simkaartsleuf in mijn laptop heb. Kan ik de geheugenkaarthouder gebruiken om die simkaart te gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door MisteRMeesteR op 20-09-2023 22:14 . Reden: Overbodige Url weggehaald. ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoogstwaarschijnlijk kan dat niet.
Wat zijn de specs van je notebook? Je linkje verwijst naar een of andere religieuze site, dat zegt niet zoveel over de hardware die je gebruikt.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:50
Als het echt een geheugenkaarthouder is zal er bijna zeker geen modem in de laptop zitten voor mobiele netwerken.

Enige dat je dan kan doen is een USB modem aanschaffen waar de simkaart ingaat.

[ Voor 26% gewijzigd door RollieBollie op 20-09-2023 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:07
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je de simkaart in je telefoon doet en die vervolgens als WiFi hotspot voor je laptop gebruikt?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:50
guido66 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:10:
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat je de simkaart in je telefoon doet en die vervolgens als WiFi hotspot voor je laptop gebruikt?
Of een mobiele wifi/mifi: https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=mifi

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
als ik naar de prijzen van die dingen kijk zou ik misschien wel eerder geneigd zijn om gewoon een mobieltje te kopen de prijzen van die dingen zijn nou niet echt bepaald veel lager dan een gewoon 4g toestel van een paar jaar oud en als je zo'n ding vervolgens zo insteld dat alle overbodige meuk uit gaat dan werkt die vermoedelijk een stuk langer op z'n batterij dan zo'n mifi (vooral)
Pagina: 1