Ik heb op het moment een semi-modulaire voeding (namelijk de Seasonic G-series 550 watt). Na wat upgrades van mijn setup, lijkt het erop dat mijn grafische kaart wat ge-undervolt wordt en daarmee niet de volledige potentie behaalt. Hierop heb ik een Seasonic X-660 80+ Gold mogen overnemen, welke 110V meer heeft en volledig modulair is.
Nou had ik al de 2 kabels gevonden die het verschil tussen semi- en volledig modulair overbrugt, alleen kwam ik erachter dat mijn moederbord niet 24 pins is (zoals mijn 'nieuwe' PSU), maar 'slechts' 18 pins is (zie foto van moederbord layout, mocht je willen tellen).
Hoe kan ik dit oplossen? Zijn er 24-to-18 pins adapters? Betaalbare suggesties zijn welkom
Alvast dank
Nou had ik al de 2 kabels gevonden die het verschil tussen semi- en volledig modulair overbrugt, alleen kwam ik erachter dat mijn moederbord niet 24 pins is (zoals mijn 'nieuwe' PSU), maar 'slechts' 18 pins is (zie foto van moederbord layout, mocht je willen tellen).
Hoe kan ik dit oplossen? Zijn er 24-to-18 pins adapters? Betaalbare suggesties zijn welkom
Alvast dank
Stay curious