Toon posts:

Systeemeisen voor probleemloos DVD's kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een PII 350 Mhz met 128MB geheugen en een viper 16MB voldoende om op de computer filmpies te kijken?
Ik heb bij mijn ouders mijn oude Aopen 12 speed DVD speler er in gezet, maar filmpies kijken gaat erg moeilijk.
De ene keer doet die het wel en de andere keer niet, en als je hem op pauze zet slaat de hele comp muurvast.
Trouwens met powerdvd 3.0

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als ik het zo bekijk zit je zo ongeveer tegen de grens aan, maar het zou wel moeten lukken. maarja wat moeten we je aanraden? proccesot upgrade geheugen erbij? is lastig te zeggen.

/hmm vet nuttelose post van mij maar ok :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Heb je DMA aanstaan van die dvd-speler? Zow nee dan moet je die aanzetten, gaat een hoop schelen namelijk. Verder zou ik eerder een snellere cpu kopen dan meer geheugen. Met me P3-450 met 128Mb aan ran draait alles perfect en dat met een gare 6x dvd-speler. dus..

[edit] In die p3-450 zit ook een tnt2 16Mb

| I've got permission to color outside the lines |

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:01
Mmm, mijn PII 230Mhz icm 128 Mb en m'n 12x Aopen dvd speler draait ook prima. Je moet niet ernaast nog aan een Office document werken ofzo.

Probeer dmv Crt - Alt - Del zoveel mogelijk proggies die op de achtergrond draaien te sluiten. Kan een stuk schelen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Of je douwt er een H+ in, weet je zeker dat het afspelen van DVD's vlekkeloos gaat.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 05 september 2001 11:54 schreef Koffie het volgende:
Of je douwt er een H+ in, weet je zeker dat het afspelen van DVD's vlekkeloos gaat.
Ja dan heb je dus (volgens de site van Realmagic) maar een P 133 nodig met 32Mb ofzo.. :)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Hij zou het toch wel moeten kunnen. Je zou kunnen nagaan waarom hij schokt: laadt je harde schijf aan 1 stuk door? Heb je een }:O aanstaan?
in het 1e geval zou je wat RAM bij kunnen prikken (wat kost dat tegenwoordig nog he :) )
als niets helpt kun je altijd nog een decoderkaart kopen. Tweedehands kost een creative dxr2 nog maar 50,- en dan heb je meteen tv-out voor je DVD'tjes.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1