Ik zoek een?
Docking station o.i.d. om twee schermen aan te sluiten op mijn werklaptop Macbook Pro M1. Uiteindelijk dus opzoek naar werkbare setup om drie schermen te gebruiken. Wie heeft advies?
Wat is je budget?
Een zo goedkoop mogelijke oplossing, hopelijk rond €200. Alle suggesties zijn welkom.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Tweemaal LG UltraFine 4k monitor 24MD4KL.
Mogelijke poorten; thunderbolt 3 of usb-c
Macbook Pro M1
Wat werkt niet?
uitvoering: Club 3D Thunderbolt 4 Certified 11-in-1 Docking Station
Zowel Daisy chain als beide thunderbolt 3 aangesloten, resulteert in twee zwarte schermen.
Edit (23-09-2023);
DisplayLink Manager is geïnstalleerd, en werkt wel in andere setups. Nog niet werkend gekregen voor de benoemde LG schermen via thunderbolt aansluiting.
Docking station o.i.d. om twee schermen aan te sluiten op mijn werklaptop Macbook Pro M1. Uiteindelijk dus opzoek naar werkbare setup om drie schermen te gebruiken. Wie heeft advies?
Wat is je budget?
Een zo goedkoop mogelijke oplossing, hopelijk rond €200. Alle suggesties zijn welkom.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Tweemaal LG UltraFine 4k monitor 24MD4KL.
Mogelijke poorten; thunderbolt 3 of usb-c
Macbook Pro M1
Wat werkt niet?
uitvoering: Club 3D Thunderbolt 4 Certified 11-in-1 Docking Station
Zowel Daisy chain als beide thunderbolt 3 aangesloten, resulteert in twee zwarte schermen.
Edit (23-09-2023);
DisplayLink Manager is geïnstalleerd, en werkt wel in andere setups. Nog niet werkend gekregen voor de benoemde LG schermen via thunderbolt aansluiting.
[ Voor 9% gewijzigd door e.vandegeer op 23-09-2023 09:40 ]